حضور فعال آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی در نمایشگاه فن بازار

خبرگزاری پانا:اداره كل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان غربی درپانزدهمین نمایشگاه بزرگ دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار کشور حضوری فعال داشت.

کد مطلب: ۲۹۸۳۱۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، جمشید اسعدی مدیر كل آموزش فنی و حرفه ای استان با بیان اینكه سازمان آموزش فنی و حرفه ای كشوردر چهار محور عرضه فناوری ، تقاضای فناوری ، تكنولوژی بازاریاب های فناوری و سرمایه گذاری فناوری در این نمایشگاه حضور داشت ، افزود: اداره كل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان غربی نیز با اختراعات ثبت شده اكبر دین پرست مربی این اداره كل در زمینه های GPS ماشین و آژیر بدون صدا در این نمایشگاه حضور داشت.


اسعدی خاطرنشان كرد: با استقبال گسترده سازمانها و ارگانهای دولتی و خصوصی از اختراعات ثبت شده مربی این اداره كل ، دستگاههای دولتی و نیروی انتظامی با مربی این اداره كل قراردادهایی منعقد نمودند.


اسعدی شناسایی توانمندی‏های پژوهش و فناوری دانشگاه‏ها و مراکز تحقیقاتی، شناسایی و معرفی پژوهشگران و فناوران برتر، تجاری سازی یافته‏های پژوهش و فناوری(فن بازار)، فراهم کردن فضای همکاری بین پژوهشگران و فناوران، برقراری ارتباط مراکز صنعتی و تولیدی با مراکز تحقیقاتی و همچنین نهادینه کردن پژوهش و فناوری در سطح جامعه، را از اهداف برگزاری نمایشگاه بزرگ دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار