«امیرمحمد زند» مهمان «یک فنجان چای» می‌شود

خبرگزاری پانا: امیرمحمد زند بازیگر مجموعه‌های تلویزیونی ستایش، شاید برای شما هم اتفاق بیافتد، به دنیا بگویید بایستد و عملیات 125 مهمان «یک فنجان چای» می‌شود.

کد مطلب: ۲۹۲۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، امیرمحمد زند بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، احمد صفایی مخترع و علیرضا صلصالی راننده تاکسی امروز -یکشنبه 23 آذر- به برنامه «یک فنجان چای» می‌آیند.

این برنامه که با هدف بررسی دلایل موفقیت جوانان در حوزه هی مختلف حرفه ای، هنری، علمی و ورزشی و ارتقای روحیه کار و پشتکار اجتماعی روی آنتن می رود، کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست و تهیه کنندگی و اجرای آن را شاهین جمشیدی برعهده دارد. این برنامه روزهای یکشنبه و سه شنبه از ساعت 16 و 20 دقیقه پخش می شود. 45 دقیقه دارد و سه بخش گفت و گو با سه مهمان را دربر می گیرد. پلی بک معرفی مهمان برنامه، پاسخگویی به پیامک های مخاطبان و مجله تصویری معرفی مهمانان از دیگر آیتم های این برنامه است.

این برنامه که پخش آن 17 آبان ماه آغاز شده است، تاکنون میزبان هنرمندان و ورزشکارانی همچون سیاوش خیرابی، محسن افشانی، سیاوش مفیدی، حامد تهرانی، بهرام پاییز، سیامند رحمانی، حمزه زرینی، کوروش سلیمانی، مهران رنجبر، افشین پیروانی، امید روانخواه، فرزان عاشورزاده و... بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار