مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

توجه به تفاوت های فردی دانش آموزان لازمه عدالت آموزشی است

خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان با اشاره به اهمیت توجه به تفاوت های فردی دانش آموزان گفت: عدالت آموزشی ایجاب می کند تا برای تک تک دانش آموزان با توجه تفاوت های فردی آنان برنامه های ویژه ای داشته باشیم.

کد مطلب: ۲۸۶۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس سرویس آموزش و پرورش خبرگزاری پانا، مرتضی تمجیدی توجه به تفاوت های فردی دانش آموزان را از ویژگی های یک نظام کارآمد آموزشی دانست و افزود: آموزش و پرورش استان زنجان سعی می کند تا با اجرای برنامه های مختلف با توجه به تفاوت های فردی دانش آموزان زمینه رشد و تعالی آینده سازان کشور را فراهم سازد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان زنجان، نیروی انسانی را مهم ترین سرمایه کشور دانست و اظهار داشت: برای داشتن نیروی انسانی متعهد و متخصص باید برای یکایک دانش آموزان برنامه های ویژه ای داشته باشیم تا نیروی انسانی آینده کشور ، از توان ، تعهد و تخصص بالاتری برخوردار باشد تا چرخ رشد و توسعه کشور با سرعت بیشتری به حرکت خود ادامه دهد.

تمجیدی با اشاره به تحصیل 3700 دانش آموز استان در مدارس استعدادهای درخشان گفت: سعی شده است تا کیفیت آموزشی این مدارس در اولویت برنامه های این آموزشگاه ها قرار گیرد.

وی کسب موفقیت های متعدد در کنکور سراسری ، جشنواره جوان و نوجوان خوارزمی و موفقیت در همایش های علمی کشوری و بین المللی توسط دانش آموزان این مراکز و مدارس را نشان دهنده کیفیت بالای آموزشی این مدارس و استعداد والای این دانش آموزان دانست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان همچنین رویکرد آموزش و پرورش استان زنجان را توجه به کیفیت در تمام سطوح آموزشی و فرهنگی برشمرد و افزود: بدون شک با رشد کیفی آموزش و پرورش شاهد رشد و توسعه بیشتر علمی و فرهنگی استان در تمام زمینه ها خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار