برگزاری سومین نشست مشترک هیئت اجرائی مجامع اعضا و شورای دانش آموزی

خبرگزاری پانا:سومین نشست مشترک هیئت اجرائی مجامع اعضا و شورای دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری امروز در شهرکرد برگزار شد

کد مطلب: ۲۷۹۸۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،مدیر سازمان دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری گفت: فعال کردن اعضا مجامع و شوراهای دانش آموزی ، هدایت و نظارت اداره فعالیت ها و برنامه های سازمان وهمچنین مشارکت فعال دانش آموزان از اهداف برگزاری این جلسات می باشد.
نظرعلی نظری افزود: در این جلسه مجمع دانش آموزان عضو به منظور دریافت وارائه گزارش از وضعیت تشکل های سازمان دانش آموزی در سطح شهرستانها و مناطق و پیگیری امورات مربوط به آنها ، مشارکت فعال در برنامه ریزی های استانی و ارائه راهکارها ، پیشنهادات ،طرح ها و برنامه های سازنده به سازمان دانش آموزی استان توجیه شدند.
وی در ادامه تصریح کرد:سه کمیته تشکیلاتی،خودکفائی و برنامه ریزی به صورت جداگانه تشکیل شدند و نقطه نظرات خود را در خصوص ارائه راهکارها و پیشنهادات در مجلس دانش آموزی با موضوع آموزه های زندگی و حل مسئله بیان کردند.
نظری گفت:اعضا مجامع و شوراهای دانش آموزی استان همچنین در زمینه بالا بردن آستانه صبر و تحمل در زندگی،امید به زندگی وامنیت روانی دانش آموزان،اعتدال در جامعه،وظایف منتظران در عصر غیبت،اخلاق اجتماعی،حرفه آموزی و هنر ورزی،برنامه ریزی و آینده نگری اظهار نظر کردند و راهکارهای لازم را ارائه دادند.
در ادامه دانش آموزان هیئت اجرائی مجامع اعضا و شورای دانش آموزی نیز نشستی با بنیاد نخبگان استان داشتند.
گفتنی است این جلسات هر سه ماه یک بار به صورت فصلی برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار