رئیس سازمان جمعیت هلال احمر به پانا خبر داد:

برپایی حدود 1500 چادر در منطقه زلزله زده/ آغاز توزیع مواد غذایی و وسایل گرمایشی

خبرگزاری پانا: رئیس سازمان جمعیت هلال احمر از توزیع 1500 چادر در میان زلزله زدگان خراسان و مواد غذایی و وسایل گرمایشی خبر داد.

کد مطلب: ۲۷۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد

محمود مظفر در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا در خصوص آخرین وضعیت زلزله زدگان خراسان بیان کرد: امداد رسانی به زلزله زدگان روستاهای آسیب دیده در منطقه زهان از همان ساعات اولیه وقوع زلزله آغاز شد و تمامی امدادگران سازمان هلال احمر از همان ابتدا در محل حضور یافتند.
وی ادامه داد: تاکنون 500 نیروی امدادی به زهان اعزام شده است و 1500 تخته چادر به منظور اسکان اضطراری زلزله زدگان در منطقه برپا شده است. همچنین تا این لحظه بیش از 3000 تخته پتو و 637 تخته موکت در بین زلزله زدگان توزیع شده است.
رئیس سازمان جمعیت هلال احمر تصریح کرد: می توان گفت حدود 5 هزار تن بر اثر این زلزله آسیب دیده اند و فعلا در چادرها ساکن شده اند و نیروهای هلال احمر در حال خارج کردن وسایل منازل از زیر آوار هستند.
مظفر خاطرنشان کرد: از ابتدای وقوع زمین لرزه تاکنون صد خودروی امدادی در منطقه حضور یافته اند و عملیات امداد و نجات و آوار برداری را در دست گرفته اند.
وی یادآور شد: توزیع مواد غذایی، لوازم تحریر برای دانش آموزان، وسایل بهداشتی و وسایل گرمایشی نیز از دیگر اقداماتی است که در برنامه کاری هلال احمر قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار