برگزاری جلسه هم اندیشی معاونین پرورشی مدارس فیروزکوه

خبرگزاری پانا:اولین جلسه ی هم اندیشی معاونین پرورشی مدارس فیروزکوه باحضور معاونت پرورشی و کارشناسان فرهنگی،هنری برگزار شد.

کد مطلب: ۲۷۳۶۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزری پانا، اولین جلسه ی هم اندیشی معاونین پرورشی مدارس فیروزکوه در سال تحصیلی 94-93 با حضور معاونت پرورشی و کارشناسان فرهنگی،هنری، قرآ ن ونمازو عترت در سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار شد.

شهلا سرخابی ،معاونت پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش فیروزکوه ، در سخنانی در این جلسه از معاونین پرورشی به جهت تلاش و کوشش در اجرای برنامه های پرورشی و همچنین کسب مقام های برتر منطقه ای و استانی در سال تحصیلی گذشته تقدیر و تشکر نمودند.

ایشان در ادامه به اهم برنامه های معاونت پرورشی و تربیت بدنی ازجمله : برنامه ریزی انتخابات شورای دانش آموزی،بررسی برنامه های دهه ولایت و امامت،هفته بهداشت روان و تربیت بدنی ، مراسم دهه اول ماه محرم و بویژه مراسم عزاداری هیئت های دانش آموزی در سطح شهر در روز ششم ماه محرم ،هفته بسیج دانش آموزی و یوم الله 13 آبان و مسابقات درس هایی از قرآن اشاره نمودند.

گفتنی است: در پایان جلسه از معاونین پرورشی و مدیران مدارسی که در سال تحصیلی نسبت به ثبت فعالیت های شورای دانش آموزی در سایت مربوطه بیشترین آمار را داشته اند ،با اهداء لوح تقدیر و جوایز تجلیل گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار