بسیج دانش آموزی استان آذربایجان شرقی برگزار کرد;

تجلیل از نخبگان قرآنی،علمی و مقام آوران بین المللی لیگ علمی پایا

خبرگزاری پانا:به همت بسیج دانش آموزی استان آذربایجان شرقی مراسم تجلیل از نخبگان قرآنی،علمی و مقام آوران مرحله بین المللی لیگ علمی پانا برگزار شد.

کد مطلب: ۲۶۸۵۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،این مراسم با حضور مسئول بسیج دانش آموزی استان،معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش و نخبه های علمی و قرآنی استان در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد.

نادر ارسلانی مسئول بسیج دانش آموزی استان در این مراسم خطاب به دانش آموزان گفت:اگر تا به امروز در صحنه های علمی و قرآنی موفق شده اید حاصل زحمات بی دریغ پدر و مادرتان است و همه ما در همه ی عرصه ها مدیون این بزرگواران هستیم.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اظهار داشت:دانش اموزان ایرانی باید برای دنیا تربیت شوند و آینده را تسخیر کنند و این در سایه اندیشه ی اسلامی شکل می گیرد.

ارسلانی افزود:علم تکبال انسان را به مقصد نمی رساند و باید علم همراه تعهد و مدیریت جهت دار باشد و در خدمت بشریت قرار بگیرد.

این مقام مسئول تاکید کرد که علت مداخله و دشمنی آمریکا با ایران ،علم هسته ای است نه صلاح هسته ای و ما باید با تدابیر و هوشیاری کامل علم یشر دوستانه ی کشورمان را از طربق فرهنگ غنی خود به جهانیان نشان دهیم چرا که علم با فرهنگ صادر می شود.

گفتنی است دانش آموزان بسیجی استان آذربایجانشرقی در مرحله بین المللی مسابقات علمی پایا با 11 تیم که شامل8تیم پسر و 3 تیم دختر حضور یافتند و در بخش گروهی 7 رتبه برتر بیت المللی را کسب کردند.

همچنین دو مقام اولی،چهار مقام دومی و یک مقام سومی در بخش تیمی و چهار مدال طلا و دو مدال نقره در بخش انفرادی حاصل تلاش تخبگان علمی استان در لیگ بین المللی بود که در مجموع مقام اول استانی در بین 32 استان کشور را کسب نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار