شهردار شهمیرزاد:

شهر نمونه گردشگری شهمیرزاد فاقد امکانات و تجهیزات ایمنی است

خبرگزاری پانا: شهردار شهمیرزاد گفت: شهر نمونه گردشگری بین‌المللی شهمیرزاد فاقد امکانات و تجهیزات ایمنی است و باید در این زمینه تدابیری اندیشیده شود.

کد مطلب: ۲۶۵۵۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا از سمنان، علی امینی‌شاد در دیدار با آتش‌نشانان شهمیرزاد به مناسبت روز آتش‌نشان و در جمع پرسنل خدوم آتش‌نشانی شهرداری شهمیرزاد، از آتش‌نشانان با عنوان دریادلان بی‌ادعا یاد کرد و این روز را به آنها تبریک گفت.

وی با بیان اینکه زندگی آتش‌نشانان توأم با استرس و دغدغه است، تمام تلاش‌های این عزیزان را ارج نهاد و هفته دفاع مقدس را نیز تبریک گفت.

شهردار شهمیرزاد یاد و خاطره شهدا به خصوص شهدای شهمیرزاد را گرامی داشت و خاطرنشان کرد: امنیتی که در کشور وجود دارد، به واسطه خون شهداست و همه باید ادامه‌دهنده راه، اهداف و آرمان‌های شهدا و امام راحل باشیم؛ وی همچنین از نیروی انتظامی و سپاه که برقرارکننده امنیت در شهرها هستند، تشکر کرد.

امینی‌شاد، ایمنی را یکی از زیرمجموعه‌های امنیت بیان کرد و ارتقای سطح ایمنی در جامعه را ضروری دانست و از آموزش به عنوان محور توسعه انسانی یاد و از نبودن آموزش کافی در آتش‌نشانی انتقاد کرد.

شهردار شهمیرزاد همچنین بر ضرورت ارتباط با آتش‌نشانی‌های موفق و بزرگ کشور از جمله آتش‌نشانی کرج و ساری برای ارزیابی نیروها تأکید کرد و از پرسنل آتش‌نشانی خواست تا بحث آموزش و ارتباط با آتش‌نشانی‌های دیگر شهرها را در دستور کار خویش قرار دهند.

امینی‌شاد بحث آموزش را از آن جهت که عامل ارتقای سطح واحد آتش‌نشانی به سازمان آتش‌نشانی است، بسیار مهم و ضروری دانست.

شهردار شهمیرزاد از اضافه شدن یک دستگاه خودروی آتش‌نشانی و یک دستگاه موتورسیکلت مجهز برای استفاده در اماکن و کوچه‌های صعب‌العبور به ناوگان آتش‌نشانی شهمیرزاد در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانی شهمیرزاد علاوه بر شهر شهمیرزاد باید 27 روستای مجاور را زیر پوشش قرار دهد، امکانات آتش‌نشانی شهمیرزاد را برای پاسخگویی به شهر و روستاهای اطراف کافی ندانست و بر انجام اقداماتی در خصوص تجهیز آتش‌نشانی شهمیرزاد تأکید کرد.

شهردار شهمیرزاد از مسئولان استانی به دلیل اینکه شهر ویژه گردشگری فاقد امکانات و تجهیزات ایمنی کافی است، انتقاد کرد.

در این نشست صمیمی، پرسنل آتش‌نشانی شهمیرزاد نیز به بیان گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته و نواقص و مشکلات موجود در حرفه‌شان پرداختند و در پایان از تمامی زحمات آتش‌نشانان شهرداری شهمیرزاد با هدیه‌ای تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار