با حضور مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران:

بازدید نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران از پروژه های نوسازی منطقه 16

خبرگزاری پانا:حسن بیادی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران به همراه مدیرعامل سازمان نوسازی و هیأت همراه از پروژه های نوسازی در منطقه 16 بازدید کرد.

کد مطلب: ۲۵۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،در جریان این بازدید بیادی از روند پیشرفت پروژه های نوسازی در منطقه 16 که توسط شرکت خصوصی توسعه ایرانیان راهبری می شود، بازدید کرد.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: طرح تولید انبوه مسکن محلی در بافت فرسوده منطقه 16، الگوی مناسبی برای نوسازی شهر تهران است.
شایان ذکر است طرح تولید انبوه مسکن محلی با راهبری شرکت توسعه ایرانیان در منطقه 16 در حال اجرا است که در زمان اجرای این طرح، ساکنین بافت های فرسوده در زمان نوسازی در خانه های پشتیبان در همان محل ساکن شده و فرآیند نوسازی با بکارگیری مصالح با کیفیت و استاندارد و مطابق با تکنولوژی های روز دنیا بر مبنای الگوی معماری اسلامی ایرانی با پشتیبانی و مشارکت اهالی اجرا می شود.
بیادی در جریان این بازدیداز عملکرد مدیریت جدید سازمان نوسازی شهر تهران در مقایسه با دوره های گذشته به دلیل تغییر رویکرد و تبدیل سازمان نوسازی به یک سازمان هدایت کننده، حمایت کننده و نظارت کننده بر جریان نوسازی مردمی به جای اجرای مستقیم و دخالت هزینه بر، تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار