سحر دولتشاهی رو در رو با مردم در ˝ما و شما˝

خبرگزاری پانا: سحر دولتشاهی، بازیگر جوان تئاتر، سینما و تلویزیون در برنامه این هفته ˝ما و شما˝ شبکه سحر حضور می یابد.

کد مطلب: ۲۵۹۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا، سحر دولتشاهی با حضور در برنامه این هفته "ما و شما" سیمای کردی از تجربه حضور در سریال تلویزیونی "نابرده رنج" با مخاطبان کردزبان سخن خواهد گفت.
سحر دولتشاهی که در این سریال نقش "مرضیه" را ایفا کرده، متولد 1358 و فارغ التحصیل رشته ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه است.
"طلا و مس"، "فرزند صبح"، "وقتی همه خوابیم"، "میم مثل مادر" و "چهارشنبه سوری" از جمله فیلم های سینمایی است که دولتشاهی به ایفای نقش در آنها پرداخته است. وی همچنین در نمایش هایی مانند "تجربه های اخیر"، "زائر" و "كشتی شیطان" و سریال های تلویزیونی "كتاب فروشی هد هد" و "توطئه فامیلی" بازی کرده است.
شراره خرازیان، تهیه کنندگی و آزاد ابراهیمی اجرای برنامه "ما و شما" را بر عهده دارند و یحیی امینی، گزارشگر و محمد محمدی و مصطفی قوامی نیز دستیاران تهیه این برنامه هستند.
"ما و شما" شامل آیتم هایی همچون گفت و گوی مجری و بازیگر مهمان، گزارش مردمی از سنندج و نمایش بخش هایی از هنرنمایی بازیگر مهمان در سریال مربوطه است.
برنامه "ما و شما" امشب شنبه 22 شهریور ماه ساعت 22:00 به وقت تهران به مدت 45 دقیقه به صورت زنده روی آنتن سیمای کردی شبکه سحر می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار