ابراهیم فروزش در گفت و گو با پانا:

مشکلات سینمای کودک باعث شده فیلم نسازم / سینمای کودک در بین معضلات سینمای ایران گم میشود

خبرگزاری پانا: ابراهیم فروزش با اشاره به این مطلب که مشکلات سینمای کودک در بین کل سینما دیده نمی شود؛ گفت: مشکل اصلی سینمای ایران عدم اکران 60تا 70 فیلم در سال است و آنقدر سینمای ایران مشکلات دارد که معضلات سینمای کودک در بین آن گم می شود.

کد مطلب: ۲۵۸۰۹۳
لینک کوتاه کپی شد

ابراهیم فروزش در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی پانا؛با اشاره به این مطلب که امسال در جشنواره فیلم کودک و نوجوان حضور ندارم ؛ گفت: دلیل این امر این است که سینمای ایان مشکلات بسیار زیادی دارد که این مشکلات در بخش خصوصی و دولتی دیده می شود .

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: این مشکلات به شخص مربوط نیست و ارتباطی به من یا فرد دیگری ندارد ؛متاسفانه با تغییر مدیریت ها فضای سیاستی تغییر می کند ؛به عنوان مثال من در چهار مکان مختلف فیلم نامه هایم را داده بودم و این فیلم نامه ها مصوب شده بود و در ادامه برآورد هزینه نیز شده بود اما نمی دانم چه اتفاقاتی افتاد که ساخت این فیلم ها کنسل شده است.

فروزش در بخش دیگری از سخنان خود مشکل اصلی سینمای ایران را فیلم های در صف مانده اکران دانست و افزود: مشکلات سینمای کودک در بین مشکلات سینمای بزرگسال گم می شود و اصلا دیده نمی شود متاسفانه ما سالی 60 تا 70 فیلم داریم که به اکران نمی رسد و این معضل بزرگ سینمای ایران است.

این کارگردان شناخته شده سینمای کودک ایران یادآور شد: نبود سینما و خیلی نکات دیگر و همچنین مساله عرضه و تقاضا گریبان سینمای ایران را گرفته است و باید برای آن راهکاری سنجید.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار