واگذاری 89 دستگاه واگن قطار مسافری به رجا آغاز شد

خبرگزاری پانا: با حضور مسئولان استان کرمان و مدیران شرکت‌های قطارهای رجا و پلور سبز، واگذاری 89 دستگاه واگن مسافری با تحویل نخستین واگن به رجاء آغاز شد.

کد مطلب: ۲۵۵۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت قطارهای رجا ، سید حسن موسوی‌نژاد با اشاره به سیاست این شرکت برای خرید و توسعه ناوگان از کارخانه های تولید واگن مسافری داخل کشور در جهت حمایت از تولید داخل افزود: ارزش قراردادی که رجا با شرکت پلور سبز برای ساخت 89 دستگاه واگن مسافری منعقد کرده معادل بیش از 57 میلیون یورو است.
وی افزود: شرکت پلور سبز متعهد شده واگن‌های مورد درخواست شرکت رجاء را مطابق ویژگی‌هایی که در قرارداد مشخص شده است ، به تدریج در 3 سال بسازد و به این شرکت تحویل دهد.
موسوی‌نژاد خاطرنشان کرد: 15واگن دیگر نیز در سال جاری تحویل این شرکت می شود و 40 دستگاه واگن در سال 94 و 33 واگن مسافری در سال 95 به شرکت حمل و نقل ریلی رجاء تحویل خواهد شد.
مدیر عامل شرکت حمل و نقل ریلی رجاء درباره نوع و امکانات این واگن‌ها افزود: واگن‌های شرکت پلور سبز بر اساس قرارداد، از نوع 4 تخته خواب است و قابلیت سیر با سرعت 160 کیلومتر بر ساعت را دارد و به سیستم‌های تهویه مطبوع پیشرفته و صوتی و تصویری چند کاناله مجهز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار