مسئول کمیته امور بانوان نی ریز:

دهه کرامت تداعی کننده عزم و اراده آهنین زنان و بانوان والا مقام است

خبرگزاری پانا: مسئول کمیته امور بانوان نی ریز گفت: دهه کرامت تداعی کننده عزم و اراده آهنین زنان و بانوان والا مقام می باشد.

کد مطلب: ۲۵۰۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد

طاهره شمس در گفت و گو با پانا بیان داشت: دهه کرامت، دهه اول ماه ذی العقده است و آغازش با ولادت حضرت معصومه(ع) و پایانش با ولادت امام رضا(ع ) می باشد.
مسئول کمیته امور بانوان نی ریز ادامه داد: این دهه یادآور بسیاری از مطالب عالی و مفاهیم بلند و سازنده و ارزشمند است و دهه کرامت یادآور لطیف ترین علایق و مهر و وفاهای کم نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر است.
وی اظهار داشت: تمام مفاهیم سازنده ای که ما در فرهنگ اسلامی داریم در این دهه تداعی می شوند چرا که حرم حضرت معصومه و امام رضا (ع) کانون دعا، قرآن، نیایش و... است.
شمس تصریح کرد: دهه کرامت یادآور تحول آفرینی بانوان آسمانی است و این که می توانند رهبری دل های صدها میلیون مسلمان را در طی اعصار عهده دار بشوند.
مسئول کمیته امور بانوان نی ریز با اشاره به روز ملی دختران در این دهه بیان داشت: به پاس مقام روز دختر و تجلیل از دختران برتر شهرستان برگزاری جشن ویژه میلاد حضرت معصومه(ع) و روز ملی دختران، برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب، برگزاری مسابقات ورزشی، دیدار با بچه های بهزیستی از جمله برنامه های پیش بینی شده در این دهه می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار