مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران :

تمامی کارگران میادین و بازارهای تابعه سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران بیمه شدند

خبرگزاری پانا: 4500 نفر از کارگران میادین و بازارهای تابعه سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گرفتند.

کد مطلب: ۲۴۸۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از بیمه شدن 4500 نفر از کارگران میادین و بازارهای تابعه خبر داد و گفت :این اقدام برای اولین بار و براساس قوانین بیمه کارگری صورت پذیرفته است .
حسین صفایی اظهار داشت: در راستای منویات شهردار تهران و اجرای طرح ساماندهی کارگران غرف صدور دفتر چه بیمه برا ی3500 نفر از کارگران انجام و تحویل شده است و تعداد 1000 دفترچه دیگر نیز تا پایان آذر ماه سال جاری تحویل خواهد شد .
وی اظهار داشت : سازمان میادین طی تعاملات و توافقاتی با سازمان تأمین اجتماعی به نیابت از بهره برداران غرف نسبت به مدیریت بیمه کارگران اقدام و در این راستا دیون معوق بهره برداران سه دهه اخیر که بالغ بر73 میلیارد ریال است را با استفاده از بخشنامه دولت مبنی بر بخشودگی جرای ماصل بدهی ،طی سال 87 به تأمین اجتماعی پرداخت کرده است .
صفایی افزود : طی توافقات سازمان میادین با سازمان تأمین اجتماعی از مهر ماه سال 91 کلیه کارگران فعال در غرف سازمان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گرفتند .
وی گفت : همزمان با فرارسیدن روز بیمه وطی مراسمی در سالن همایش های برج میلاد با حضور قالیباف شهردار تهران و جمعی از مسئولین و کارگران میادین در روز یکشنبه هفته آینده از دفترچه بیمه کارگران رونمایی خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار