زن جیب بر با 10 فقره سرقت در نیشابور دستگیر شد

خبرگزاری پانا : زن جیب بر با 10 فقره سرقت از شهروندان در بانک ها و اتوبوس های درون شهری در شهرستان نیشابور شناسایی و دستگیر شد

کد مطلب: ۲۳۸۷۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اعلام این خبر گفت:در پی چند فقره گزارش جیب بری از خانم ها در بانک ها و داخل اتوبوس های شرکت واحد ماموران تجسس و اطلاعات کلانتری 11 طالقانی تحقیقات گسترده خود را در این باره آغاز کردند.
سید حسن حسینی افزود:ماموران تجسس کلانتری 11 طالقانی پس از بررسی اظهارات مال باختگان در این عملیات گسترده با هدایت رئیس کلانتری و انجام گشت های نامحسوس توانستند عامل این سرقت ها را دقایقی پس از ارتکاب جرم در یکی از بانک های محدوده خیابان امام شناسی و دستگیر کنند.
در ادامه تحقیقات و بازرسی از کیف دستی متهم مبلغ 314000تومان که به صورت جداگانه داخل کیف بود شناسایی و ظن ماموران در خصوص جیب بری های دیگر وی قوت گرفت.
متهم در تحقیقات فنی و پلیسی در مقابل عدله و مستندات پلیس به 10 فقره جیب بری با کمک 3 نفر از هم دستانش که به صورت مسافر از شهرستان های دیگر به این شهرستان وارد شده بودند اعتراف و در بازرسی از چادر آنها که در محدوده خیام بر پا کرده بودند نیز دو عدد کیف زنانه دیگر کشف و ضبط شد.
سرهنگ حسینی در پایان خاطر نشان کرد:تا کنون 10 نفر از مال باختگان که همگی خانم بودند شناسایی و در مواجه با متهم او را شناسایی و اعلام شکایت کردند
وی در پایان با اشاره به ادامه تحقیقا ت از متهمان برای کشف سرقت های احتمالی به شهروندان توصیه کرد در مکان های شلوغ مانند وسایل نقلیه عمومی،مراکز خرید،بانک ها و مکان های تفریحی مراقب وجوه نقد و موبایل و سایر اموال با ارزش داخل جیب یا کیف خود باشند.
شهروندان و مسافران تا حد امکان پول نقد خود را در قسمتی از کیف یا درون جیبی قرار دهند که سارقان نتوانندبه راحتی به آن دسترسی پیدا کنند.و از شمارش آن در منظر عموم خودداری شود و مراقب افراد ناشناس که به بهانه های مختلف قصد نزدیک شدن وسرگرم کردن شما رادارند باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار