فرمانده انتظامی آذربایجان غربی خبرداد:

کشف بیش از یک هزار کیلوگرم طلا و نقره از یک اتوبوس در آذربایجان غربی

خبرگزاری پانا: فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی گفت: یک هزار و 301 کیلوگرم شمش طلا و نقره قاچاق از یک اتوبوس در استان آذربایجان غربی کشف شد.

کد مطلب: ۲۲۷۴۳۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سردار"یحیی شرفی" فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی تغیرات و نوسانات ارز و فلزات گرانبها در بازارهای جهانی و اطلاع از برخی افراد سود جو برای وارد کردن این گونه فلزات به استان از آن سوی مرزها، مراتب به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت .

شرفی افزود : در این راستا پلیس پس ازتحقیقات دامنه دارو گسترش چتر اطلاعاتی یک دستگاه اتوبوس حامل بار قاچاق را شناسایی و در سه راه ائواوغلو خوی اقدام به متوقف کردن آن نمود .
وی با اشاره به اینکه در بازرسی های به عمل آمده از این اتوبوس تعداد 34 عدد شمش 30 کیلوگرمی مشکوک به طلا ونقره به همراه 11 گونی دانه های تسبیح نقره ای کشف شده است، افزود: کل اقلام مکشوفه در مجموع مقدار یک هزار و 301 کیلوگرم فلزات گرانبها به میادی ذی صلاح ارسال شده است .
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اضافه کرد: همچنین تعداد 400 عدد بلبرینگ چرخ خودروی نیز از سود جویان ضبط شد که در این راستا سه نفر دستگیر و با تشکیل پرونده ی مقدماتی سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذی صلاح قضایی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار