با عنوان «رهایی»/

جمال میرصادقی قسمت اول «آسمان رنگ رنگ» را منتشر می‌کند

خبرگزاری پانا: «رهایی» عنوان تازه‌ترین رمانی است که جمال میرصادقی تصمیم به انتشار آن گرفته است.

کد مطلب: ۲۲۳۰۴
لینک کوتاه کپی شد

جمال میرصادقی -نویسنده- درباره تازه‌ترین فعالیت‌های خود در حوزه داستان و رمان به خبرنگار فرهنگی پانا گفت: «رهایی» نام رمانی است که برای انتشار به انتشارات اشاره سپرده‌ام؛‌ این رمان زندگی یک کارمند را به بیماری مبتلا می‌شود روایت می‌کند.

نویسنده «اضطراب ابراهیم» تصریح کرد: این رمان در واقع قسمت اول «آسمان رنگ رنگ» است که چند سال پیش نوشته بودم و درونمایه این رمان تقابل دو فرهنگ بود.

وی ادامه داد: بخش اول این رمان در ایران سپری می‌شود اما بخش دوم آن که اکنون نگارش آن را در دست انجام دارم در خارج از کشور روی می‌دهد.

میرصادقی بیان کرد:‌ تا کنون چند رمان نوشتم که هنوز تصمیمی برای انتشار آنها نگرفته‌ام، «دوچراغ آبی روشن» و «پیش از آنکه خبر شوی، عاشق شده‌ای» عنوان دو رمانی هستندکه اکنون بخاطر دارم.

یادآور می‌شود، آخرین اثر منتشرشده از جمال میر‌صادقی، «راهنمای رمان‌نویسی» نام دارد که توسط نشر سخن منتشر شده است و به تکنیک‌ رمان‌نویسی می‌پردازد. به گفته‌ی مؤلف، برای اولین‌بار در ایران، چنین کتابی نوشته می‌شود. «راهنمای رمان‌نویسی» با توجه به منابع خارجی تألیف شده و در عین‌ حال با آن‌چه در رمان‌نویسی ایرانی معمول است، نیز مطابقت داده شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار