مدیركل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خوزستان:

مجوز مراكز كاریابی غیر فعال لغو می شود

خبرگزاری پانا: مدیركل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خوزستان، هدف از ایجاد مراكز مشاوره شغلی و كاریابی های غیر دولتی را شناسایی فرصت های شغلی و تامین نیروی مورد نیاز بنگاه های اقتصادی دانست و تصریح کرد: در صورت مشاهده كم كاری و فعالیت غیر مطلوب مراكز كاریابی، نسبت به لغومجوز آن ها اقدام خواهد شد.

کد مطلب: ۲۲۲۹۵۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره كل تعاون،كار و رفاه اجتماعی خوزستان، هوشمند صفائی اظهار کرد: در حال حاضر 34 دفتر مشاوره شغلی و كاریابی غیر دولتی در استان فعال هستند كه فعالیت تعدادی از آن ها بسیار كم تر از حد انتظار است. در صورتی كه در 6 ماه نخست امسال نتوانند حداقل به كارگماری مورد انتظار را محقق كنند مجوز آن ها لغو می شود.
وی فعالیت تعدادی از كاریابی ها را بسیار خوب ارزیابی كرد و خواستار تلاش بیش تر دفاتر برای شناساسی فرصت های شغلی و هدایت كارجویان و نیز مشاوره كارفرمایان به منظور بهبود فضای بازار و تسریع روند كاریابی شد.
مدیركل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خوزستان افزود: در نظر داریم ظرفیت كیفیت كار دفاتر كاریابی ها را با توجه به تفاهم نامه های منعقده با تعدادی از دستگاه های اجرایی و معرفی توان و عملكرد آن ها در سطح جامعه ارتقا دهیم. باید شرایطی فراهم كنیم تادر همه شهرستان های استان حداقل یك دفتر مشاوره شغلی و كاریابی غیر دولتی فعال برای هدایت و راهنمایی كارجویان ایجاد كنیم.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار