حماسه آزادسازی خرمشهر برگ زرینی از افتخارات دفاع مقدس است

خبرگزاری پانا:رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد گفت: حماسه سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس، برگ زرینی از افتخارات رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است.

کد مطلب: ۲۲۰۵۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، نادر ارجمندی سوم خرداد ماه را فرصتی برای بیان ارزش‌های دوران دفاع مقدس برای نسل‌های جدید دانست و اظهار داشت: فتح خرمشهر با دلاورمردی رزمندگان اسلام و تعصب آنها نسبت به حفظ تمامیت ارضی کشور و بیرون راندن مزدوران محقق شد.

وی خاطرنشان کرد: سالروز آزادی‌سازی خرمشهر به عنوان بخش مهمی از ارزش‌های دوران هشت ساله دفاع مقدس، مرهون ایثار و شهامت رزمندگانی است که با اهدای خون خود، این حماسه عظیم و فراموش نشدنی را خلق کردند.
ارجمندی تصریح کرد: نسل‌های جوان و نوجوان که دوران دفاع مقدس را درک نکرده‌اند، باید بدانند عزت و امنیت امروز کشور مدیون ایثار و فداکاری جوانانی است که برای دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران با اقتدار در برابر دشمن متجاوز ایستادگی کرده و اجازه ندادند، یک وجب از خاک کشور به تصرف دشمن درآید.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد سپس به ارائه برنامه‌های این اداره در سالروز آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد ماه پرداخت.
ارجمندی اجرای نمایش‌های خیابانی عتیقه و وقتی جنگ تمام شود، برمی‌گرد، به کارگردانی پژمان شاهوردی و سید حسام شریعتمدار و نشست ادبی انجمن ادبی این شهرستان را برخی از برنامه‌های این روز عنوان کرد.
وی تاکید کرد: برپایی ایستگاه عکس یادگاری رزمندگان دفاع مقدس با عنوان یاد یاران در محل این اداره، از دیگر اقدامات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد در سوم خرداد است.
این مسئول با اشاره به نصب بنر طراحی شده، به مناسبت فتح خرمشهر در سطح شهرستان ادامه داد: همچنین در همایش بزرگ گردهمایی رزمندگان دوران دفاع مقدس که در این شهرستان برگزار می‌شود، 500 جلد کتب به مدعوین این همایش اهداء می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار