پیام مدیرآموزش وپرورش ساوجبلاغ به مناسبت حماسه آزادسازی خرمشهر

خبرگزاری پانا:مدیرآموزش وپرورش شهرستان ساوجبلاغ ؛درپیامی فرارسیدن سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت.

کد مطلب: ۲۲۰۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛در متن پیام رحمت اله نژادفلاح آمده است:چه روز باشكوهی است سوم خرداد، روزها و شب‌های منتهی به آن، سراسر خاطره و نیایش است و چه باشكوه كه نخل‌ها همچنان ایستاده‌اند. نخل‌ها هنوز ایستاده‌اند تا مقاومت را به رخ تاریخ بكشند، كارون همچنان جریان دارد تا رفتن و پیوستن را متجلی سازد.
نخل‌ها هنوز ایستاده‌اند تا ما بدانیم مردان و زنان این سرزمین چگونه از خود عبور كردند...
نخل‌ها بیدارند و از راز و رمز شب، سنگر و سكوت و ستاره می‌گویند، نخل‌ها ایستاده‌اند، خدایا ! فردا چه خواهد شد...
خدایا چه می‌شود اگر خورشید بر سرزمین‌ طلایی "خرمشهر" فرود آید و بر دستان زنان و مردانش بوسه زند، سزاوارست اگر ماه بر پیشانی این سرزمین سجده كند.
خدایا سزاوارست اگر ستاره‌ها یكی یكی بر زمین آیند تا در برابر عظمت فرزندان این خاك كرنش كنند.
مسجد جامع خرمشهر،چه رازها در خود دارد و چه سكوتی كه سرشار از ناگفته‌هاست، چه ایثارها به یاد دارند، مدیردیوارهای مسجد نیز خاضعانه در برابر صبوری دادن سرزمین آتش و خون تعظیم می‌‌كند.
چه عظمت باشكوهی، ‌چه لحظه فراموش‌نشدنی، و چه لبخند زیبایی است كه روز و آفتاب بر شهیدان روا می‌دارند. چه زیباست شكوه باران كه قامتش را برای شهیدان خم می‌كنند.
خدایا! كجایند آن مردان به ادعایی كه از نور هدیه می‌چیدند.

و چه حماسه بزرگی را فرزندان ایران زمین آفریدند که رسانه های بیگانه را به اعتراف واداشت که " خرمشهر به منزله کلید پیروزی جنگ است و خرمشهر تنها سمبل واقعی پیروزی عراق و سمبل مقاومت سرسختانه نیروهای ایران است."

برخود فرض می دانیم که ضمن ادای احترام به ساحت مقدس شهدای گلگون کفن هشت سال دفاع مقدس ؛باردیگر با آرمان های ان عزیزان و رهبر نستوه انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و مقام عظمای ولایت تجدید پیمان می کنیم.

رحمت اله نژادفلاح -مدیرآموزش وپرورش شهرستان ساوجبلاغ

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار