وزیر آموزش و پرورش در سفر به استان گیلان؛

از دانش آموز فداکار گیلانی مصطفی نباتی تقدیر کرد.

خبرگزاری پانا:وزیر آموزش و پرورش در سفر یکروزه خود به گیلان از دانش آموزفداکار مصطفی نباتی تجلیل کرد .

کد مطلب: ۲۱۲۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، دکتر علی اصغر فانی ، در همایش فرهنگیان رشت حضور یافت و از «مصطفی نباتی» به دلیل نجات جان دانش‌آموزان از خطر تصادف در سفر حج دانش‌آموزی به مکه مکرمه، بععنوان دانش‌آموز فداکار گیلانی یاد کرد وبا تقدیم لوح سپاس و اهداء هدیه از وی تجلیل نمود.

بر اساس این گزارش _مصطفی نباتی دانش‌آموز سوم دبیرستان رشته علوم انسانی از مدرسه برادران شهید نهی‌قناد رشت عنوان دانش‌آموز فداکار گیلانی را در سفر فانی وزیر آموزش و پرورش به گیلان دریافت کرد.

این دانش‌آموز فداکار گیلانی در سفر حج دانش‌آموزی به مکه مکرمه موجب نجات جان دیگر دانش‌آموزان از خطر تصادف شده بود.

نباتی در حاشیه این مراسم درمورد حادثه پیش آمده به روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش گیلان ، چنین گفت:با کاروان همراه در یک اتوبوس در راه سفربه مکه بودیم و به دلیل خستگی همه سرنشینان اتوبوس خواب بودند و من در صندلی جلو و درکنار راننده نشسته بودم و مشغول گفتگو با وی بودم که ناگهان راننده در هنگام رانندگی دچار ایست قلبی شد و همانجا فوت کرد،چون من فقط بیدار بودم، تصمیم گرفتم تا از منحرف شدن اتوبوس جلوگیری نمایم به همین دلیل با دودست فرمان را نگه داشتم و با داد و فریاد همراهان خود را بیدار نمودم .که به لطف خداوند و با همت مربیان همراه، اتوبوس را به طرف جاده هدایت کردیم و همه از این حادثه نجات یافتیم .

شایان ذکر است : وزیر محترم آموزش و پرورش با دادن عنوان دانش آموز فداکار گیلانی وی را مورد لطف خود قرار داد و از وی تجلیل نمود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار