بازدید مشترک معاون آموزش ابتدایی استان همدان و رییس آموزش و پرورش استثنایی از مرکز اختلالات یادگیری

خبرگزاری پانا: معاون آموزش ابتدایی استان همدان و رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی و جمعی از کارشناسان از مرکز اختلالات یادگیری همدان بازدید کردند.

کد مطلب: ۲۰۵۶۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، بهرامی نوید ضمن بازدید از تمامی کلاس های آموزشی، با آموزگاران و مربیان در خصوص مسایل آموزشی و فرایند ارائه خدمات به دانش آموزان دارای مشکلات ویژه یادگیری به تبادل نظر پرداخت.

معاون آموزش ابتدایی استان ضمن ارائه راهکارهای مناسب، به نقش مهم معلمان در تقویت اعتماد به نفس و تقویت انگیزه، پرورش خلاقیت و رشد استعدادهای درونی دانش آموزان تأکید کرد.

وی ایجاد سؤال را یکی از راهکارهای مهم جهت ایجاد انگیزه در دانش آموزان دانست.

در ادامه بازدید رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان گفت: در حال حاضر تعداد 12 مرکز دولتی اختلالات یادگیری در سطح استان، به دانش آموزان دارای مشکلات یادگیری خدمات ویژه ارائه می کند.

وی کمبود سرانه ی آموزشی و کمبود تجهیزات تخصصی را از مهم ترین مشکلات مراکز اختلالات یادگیری برشمرد.

بصیری ضمن تشکر از حضور ارزشمند معاون آموزش ابتدایی در مرکز اختلالات یادگیری، بر آمادگی کامل اداره آموزش و پرورش استثنایی در تأمین مدرس و برگزاری کارگاهها و جلسات آموزشی معلمان ابتدایی در زمینه آشنایی با دانش آموزان دارای اختلال یادگیری و راهبردهای آموزشی تأکید کرد و توانمند سازی معلمان آموزش ابتدایی را از اولویت برنامه های مشترک حوزه های آموزش ابتدایی و استثنایی دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار