تکواندوکار میانه ای به مدال طلای تکواندو تورنمنت بین المللی آلمان دست یافت

خبرگزاری پانا:رزاد عبدالهی تکواندوکار میانه ای و دارنده مدال طلای جهان در در اولین روز از تورنمنت بین المللی تکواندو در شهر هامبورگ آلمان موفق به کسب نشان طلا شد.

کد مطلب: ۲۰۴۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، در نخستین روز این رقابت ها در وزن منهای 80 کیلوگرم، فرزاد عبداللهی که ابتدا استراحت داشت، دو نماینده کشور میزبان را با نتایج 9 بر 3 و 16 بر 2 شکست داد. عبداللهی در سومین مبارزه تکواندوکاری از کشور روسیه را 7 بر 3 برد و به فینال رسید.
از آن سو و در همین وزن، مهدی خدابخشی ابتدا 12 بر صفر بر مصرغلبه کرد؛ سپس مقابل بلژیک و قزاقستان با نتیجه مشابه 15 بر 3 به پیروزی رسید. در دیدار چهارم، کانادا را 6 بر 3 شکست داد و راهی فینال شد تا دیدار پایانی وزن منهای 80 کیلوگرم را دو ایرانی برگزار کنند.
در این مبارزه دیدنی فرزاد عبداللهی با نتیجه 9 بر 6 مقابل خدابخشی پیروز شد و به مدال طلا رسید و دیگر نماینده ایران به گردن آویز نقره بسنده کرد.
در وزن منهای 80 کیلوگرم 28 تکواندوکار حضور داشتند.
در دومین روز این رقابت ها، محمد باقری معتمد و بهنام اسبقی در وزن منهای 68 کیلوگرم و یوسف کرمی در وزن منهای 87 کیلوگرم برای کسب مدال و امتیازات لازم با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت.
هادی مستعان و ابوالفضل یعقوبی (منهای 58 کیلوگرم)، محمد باقری معتمد و بهنام اسبقی ( منهای 68 کیلوگرم)، علیرضا نصرآزادانی و مسعود حجی زواره (منهای 74 کیلوگرم)، فرزاد عبداللهی و مهدی خدابخشی (منهای 80 کیلوگرم)، یوسف کرمی ( منهای 87 کیلوگرم) و سجاد مردانی ( بعلاوه 87 کیلوگرم) 10 تکواندوکار حاضر در این رقابتها هستند.
بیژن مقانلو (سرمربی)، مهدی بی باک و مهرداد یوسفی (مربی) هم در کنار تیم حضور دارند.
تورنمنت بین المللی تکواندوی آلمان (کلاس G1) از روز گذشته با حضور 865 تکواندوکار از 62 کشور جهان در شهر هامبورگ آغاز شده است و تکواندوکاران رنکینگ دار برای کسب امتیاز بیشتر و برای بدست آوردن سهمیه المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل با یکدیگر به رقابت می پردازند.
این رقابت ها از 22 تا 24 فروردین ماه برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار