پیش فروش بلیط ˝الماس و شهر تارا˝ آغاز شد

خبرگزاری پانا: پیش فروش اینترنتی بلیط های اجرای نمایش ˝الماس و شهر تارا˝ به کارگردانی میثم یوسفی در سایت تیوال آغاز شد.

کد مطلب: ۲۰۲۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ این نمایش شاد و موسیقایی که قرار است از 20 فروردین در تماشاخانه سنگلج اجرای عمومی خود را آغاز کند نوشته حسین تفنگدار و کاری ازمیثم یوسفی است که بازیگرانی همچون میترا شجاعی، میثم یوسفی،محمد رضا مالکی،مهدی زمین پرداز، قاسم طاهر احمدی،نادر حسن دوست، نسیم تاجی و محمود راسخ فر در آن ایفای نقش می کنند.
میثم یوسفی در این نمایش از هفت شیوه مختلف نمایش سنتی ایرانی در کنار هفت موسیقی نواحی ایران که به صورت زنده اجرا می شوند بهره برده است.
وی در این باره گفت: الماس و شهرتارا بر اساس هفت شهر عشق عطار نگارش شده و الماس که در خواب عاشق پری رویی به نام تارا شده است با راهنمایی همزادش به هفت وادی سفر می کند. الماس هفت ماجرای متفاوت را تجربه می کند که بر اساس سیر و سلوک عرفانی در هفت شهر عشق تنظیم شده اند و قطعا جذابیت خودش را برای مخاطبان خواهد داشت.
یوسفی ادامه داد: داستان به من این اجازه را داد تا با گذر از هفت شهر ایران ، هفت طراحی لباس و موسیقی متفاوت نواحی ایران را در نمایش استفاده کنم. در هر شهر نیز شیوه ای از نمایش ایرانی را شاهد خواهید بود.
طراحی صحنه این نمایش شاد و موسیقایی را سینا ییلاق بیگی ، ساخت موسیقی را یاسر بیات ، طراحی لباس را الهام شعبانی ، طراحی حرکت را محسن گودرزی ، طراحی پوستر و بروشور و عکاسی را احسان نقابت برعهده دارند.
نمایش الماس و شهر تارا با مدت زمان 70 دقیقه ، از 20 فروردین ، ساعت18.30 در تماشاخانه سنگلج میزبان عموم علاقه مندان خواهد بود
برنامه ریز و دستیار اول کارگردان این نمایش سحر صبا و در گروه کارگردانی آن امین میرزاباقری، نیما مطلق، نادر حسن دوست همکاری دارند. نیما مطلق دستیار صحنه ، فریبا نورشعاع حسینی طراح چهره پردازی هستند.
الماس و شهر تارا که برگزیده ی شانزدهمین جشنواره ی بین المللی نمایش های آیین و سنتی است به روح بلند سعدی افشار تقدیم شده و با یاد از فرانک میری روی صحنه می رود.
علاقه مندان می توانند از طریق سایت تیوال به آدرس www.tiwall.com و یا شماره تلفن های09190301522 - ۵۵۶۳۰۸۷۱ - ۵۵۶۲۵۴۴۴ نسبت به رزرو و پیشخرید بلیط اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار