رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام

12فروردین روزعزت نظام اسلامی است .

به گزارش خبرگزاری پانا،رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام، گفت: ۱۲ فروردین، روز عزت و شوکت نظام اسلامی ایران و تحقق استقلال و آزادی ملت ایران است.

کد مطلب: ۲۰۱۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛حجت الاسلام جواد نوری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام، اظهار کرد:12 فروردین، روزی که ملت همیشه سرافراز ایران اسلامی با حضور گسترده و بی نظیر خود در رفراندوم بی نظیر و به یاد ماندنی دوازدهم فروردین ماه سال 58، نظامی مبتنی بر تعالیم و مبانی ارزشمند و ناب اسلامی را تثبیت نمودند.


وی، با بیان اینکه یوم الله 12 فروردین، روزتحقق استقلال و آزادی ملت بزرگ ایران در سایه رهبری پیامبرگونه امام خمینی(ره) است، افزود: رای قاطع مردم به جمهوری اسلامی، شعور بالای ملت ایران در این همه را پرسی نشان داد که و به جهانیان نشان داد که آنها به حقیقت، دلباخته اسلام، تشیع و نظام مردمی هستند.


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام، ابراز کرد: تثبیت نظام مبتنی بر احکام و مبانی دینمبین اسلامی در کشور ثمره بزرگ رفراندوم روز 12 فروردین سال 1358 بوده کههمواره در تاریخ خواهد درخشید.


نوری، یادآور شد: اهمیت این روز الهی بر هیچ کس پوشیده نیست و همگان برقاطعیت حرکت مردم در این روز و اعلام استقلال و مقبولیت نظام جمهوری اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) اذعان دارند.


وی، تصریح کرد: این روز مقدس بیانگر عدالت خواهی و اسلام خواهی ملت ایران بوده و مردم با حضور حداکثری خود در رفراندوم 12 فروردین سال 58 نشان دادند که هرگز اجازه دخالت در تعیین سرنوشت خود را به بیگانگان نمی‌دهند.


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام، گفت: بر این اساس باید همواره این روز تاریخی و بی نظیر گرامی داشته شود و یاد و خاطره شهیدان والامقام انقلاب اسلامی که آزادی و سرافرازی امروز کشور موهون خون آنهاست نیز زنده نگه داشته شود.


حجت الاسلام نوری، در پایان با اشاره به تقارن 12 فروردین با ایام فاطمیه بر ضرورت گرامیداشت این روز الهی با حفظ شأن و منزلت ایام شهادت حضرت زهرا (س) تأکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار