صومی خبر داد:

فعالیت 99 اورژانس پیش بیمارستانی در تعطیلات نوروزی در آذربایجان شرقی

خبرگزاری پانا:رئیس دانشگاه علوم پزشكی تبریز گفت: 99 اورژانس پیش بیمارستانی و 46 اورژانس بیمارستانی در تعطیلات نوروزی در آذربایجان شرقی آماده فعالیت و ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.

کد مطلب: ۲۰۰۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محمد حسین صومی در بازدید سر زده فرماندار تبریز از مرکز اورژانس بیمارستان شهدا با تاکید بر اینکه تیم های متخصص و جراح طبق برنامه زمان بندی شده حضور مستمری در تمام پایگاه های اورژانس دارند، گفت: 3500 کشیک و نیروی انسانی در آذربایجان شرقی در بیمارستان ها و مراکز درمانی حضور دارند و مسافران نوروزی نباید نگرانی بابت این موضوع داشته باشند.

وی با بیان اینکه تیم درمانی کاملی آماده ارائه خدمات در بیمارستان شهدا و امام رضا در تبریز است، افزود: امیدواریم تا مسافران با رعایت نکات ایمنی سفر خوبی داشته باشند و با خاطره ی خوش آذربایجان شرقی را ترک کنند.

صومی با بیان اینکه مشکل خاصی در اورژانس بیمارستان ها و مراکز 115 وجود ندارد، گفت: البته مردم استان و مسافران نوروزی می توانند در صورت مشاهده مشکلات و نواقصات با دانشگاه علوم پزشکی تبریز تماس بگیرند و گزارش دهند.

فرماندار تبریز نیز در این بازدید با ابراز رضایت از فعالیت نیروهای امدادی و استقرار آنها در جاده ها و بیمارستان ها گفت: تیم های درمانی و پرسنل عزیزی که در تعطیلات عید کنار خانواده نیستند و در حال خدمت به مسافران هستند، بدانند که کار آنها فقط یک تعهد شغلی نیست و بلکه یک نوع جهاد ارزشمند در راه خداست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار