همایش تجلیل از مروجین فرهنگ قرآنی در شهرستان اسلامشهر

خبرگزاری پانا : معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش گفت :مربیان قرآن در واحدهای آموزشی ، رسالت بزرگی در آشنایی دانش آموزان با کتاب الهی قرآن مجید دارند .

کد مطلب: ۱۹۷۹۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پانا : محمود مرسلی در همایش تجلیل از مربیان قرآنی واحد های آموزشی در سالن شورای آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر اظهار داشت :دشمنان نظاممقدس جمهوری اسلامی با تهاجم و شبیخون فرهنگی و استفاده از ابزارهایی مانند ماهواره و..دانش آموزان ما را در معرض هدف برنامه های ضد فرهنگی خود قرار دادند .

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود افزود : در این شرایط حساس که دغدغه اصلی مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) در دیدار با خبرگان رهبری ، مسائل فرهنگی بیان میگردد ،وظیفه همه ما سربازان جبهه فرهنگی ایجاب مینماید ، با برنامه ریزی دقیق در حوزه پرورشی و تربیتی ، لبیک مجدد به ولایت فقیه داشته باشیم .

وی در ادامه ، از مربیان قرآنی که در این برهه دارای رسالت عظیمی در سنگر واحدهای آموزشی میباشند ، خواست با رویکردهای قرآنی جدید و کمک گرفتن از اولیای دانش آموزان ضمنمقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان ، دانش آموزان عزیز آنهارا با آیات کتاب الهی و سیره اهل بیت (ع) آشنا نموده ،تا این باقیات و صالحات برای همگان دخیره معنوی در جهان آخرت گردد .

لازم به ذکر است ، در این جلسه که با نظارت کارشناسی نماز ؛ قرآن و عترت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر برگزار گردید ، معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ازفعالیتهای، مربیان قرآنی واحدهای آموزشی شهرستان اسلامشهر با اهدای لوحسپاس ،تقدیر بعمل آورد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار