المپیاد ورزشی؛

المپیاد ورزشی دانش آموزان پسر متوسطه کشور- اصفهان/ آغاز رقابت بیش از 1200 ورزشکار دانش آموز پسر کشور

خبرگزاری پانا: افتتاحیه با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش المپیاد ورزشی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه کشور با حضور 1200ورزشکار دانش آموز از سراسر کشور در اصفهان آغاز شد.

کد مطلب: ۱۹۱۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، در این المپیاد که به مناسبت گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود، دانش آموزان شرکت کننده در 4رشته فوتسال، والیبال، هندبال و بسکتبال در سالن های اختصاصی آموزش و پرورش اصفهان به رقابت خواهند پرداخت.
پس از آغاز رقابت های این المپیاد در نوبت صبح شنبه، مراسم افتتاحیه باشکوه این رقابت های فرهنگی- ورزشی عصر امروز با حضورحمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش، فرشید ارمیان رئیس فدراسیون دانش آموزی کشور، عاملیان مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان و دیگر مسئولان در اردوگاه شهید بهشتی اصفهان برگزار خواهد شد.
این رقابت ها که تا هشتم اسفند ماه در شهر اصفهان ادامه خواهد داشت، هم اکنون در هشت سالن آموزش و پرورش در سطح شهر اصفهان آغاز شده که با استقبال خانواده های اصفهانی علاقمند به ورزش دانش آموزی نیز مواجه شده است.

گفتنی است سایت رسمی این مسابقات از سوی معاونت تربیت بدنی استان اصفهان به نشانی http://sco.isfedu.ir لحظه به لحظه اخبار این المپیاد فرهنگی ورزشی را پوشش خواهد داد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار