فرماندار کرج:

ظرفیت های گردشگری کرج شناسایی شود/ شهدا نماد هویت ملی و ایرانی هستند

خبرگزاری پانا:اولین جلسه هماهنگی خدمات ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی با محوریت ارائه امکانات به مسافرانی که قصد عبور از محورهای البرز را دارند در فرمانداری کرج برگزار شد.

کد مطلب: ۱۹۰۲۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، اولین جلسه هماهنگی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی با محوریت ارائه امکانات به مسافرانی که قصد عبور از محورهای البرز را دارند صبح امروز چهارشنبه با حضور فرماندار کرج و اعضای ستاد شهرستان در سالن غدیر فرمانداری کرج برگزار شد .

سرپرست معاونت سیاسی و انتظامی شهرستان کرج در آغاز برنامه با تشکر از حضور حداکثری مردم در برگزاری راهپیمایی 22بهمن ماه اظهار داشت: پیگیری های مکرر فرماندار کرج در بر

زاری این حماسه بزرگ بسیار شایان تقدیر می باشد که منجر به خلق حماسه ای بی نظیر در استان البرز و در کشور شد.

کریم حمیدوند در ادامه برنامه در خصوص برگزاری جلسه هماهنگی خدمات ستاد نوروزی تصریح کرد: با توجه به موقعیت ویژه کرج به عنوان شاهراه مواصلاتی استان های شمالی و غربی کشور، در نوروز مسافران زیادی از این شهر و استان عبور می کنند.

این مسئول یادآور شد: با توجه به تعطیلی 15 روزه در ایام نوروز اسکان مسافران بسیار حائز اهمیت می باشد و دستگاه های اجرایی در راستای ایجاد امکانات رفاهی باید تمام تلاش خود را به کار ببندند.

کرج دارای ظرفیت های خوب گردشگری است

در ادامه جلسه فرماندار کرج نیز حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن ماه را حرکتی عظیم در شهرستان کرج عنوان نمود و از حضور بی بدیل مردم شهرستان کرج تقدیر و تشکر کرد.

محمد تقی ایرانی اظهار داشت: کرج دارای پتانسیل های خوبی در راستای جذب گردشگران می باشد و تمامی دستگاه ها در راستای خدمات رسانی توجیه و آگاه هستند و دستگاه های امداد و خدمات رسانی باید با ظرفیت های بالا کار کنند.

وی با اشاره به گله مندی برخی در خصوص اجرای طرح زوج و فرد بیان داشت: این طرح در شورای ترافیک جهت تسهیل رفت و آمد مسافران نوروزی شهرستان کرج مطرح شده تا مشکلی برای ایشان ایجاد نشود.

وی تاکید کرد: مسافران زیادی در ایام نوروز از شهر کرج و استان البرز عبور می کنند و جای نمادهای فرهنگی، قومی و ملی در جای جای کرج و البرز خالی است برای این موضوع باید مسئولین امر دست به کار شده و تدبیری بیندیشند .

کرج دارای فرصت هایی برای سرمایه گذاری است

فرماندار کرج با اشاره به فرصت های بی شمار شهرستان کرج اذعان داشت: حضور گردشگران بسیار حائز اهمیت می باشد و از نظر اقتصادی می توان عایداتی برای کرج و استان البرز در امر گردشگری داشت .

وی در ادامه با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کرج به عنوان ایران کوچک گفت: کرج دارای حضور اقوام گوناگونی می باشد و متاسفانه از برخی افراد شنیده می شود که ایران کوچک فاقد هویت ملی است و این کاملا اشتباه بوده و فکر درستی نیست.

شهدا نماد و هویت های ملی کرج و البرز هستند

محمد تقی ایرانی در خصوص شهدای کرج و البرز افزود: شهیدان نژادفلاح، فهمیده، کلهر، میررضی و ...هویت و نمادهای ملی کرج و استان هستند که باید به تمامی ملت شریف ایران شناسانده شوند ، ایشان شهدای شاخص کشوری اند و نباید نادیده گرفته شوند.

وی در همین زمینه اظهار داشت: اگرچه برخی از فرصت ها را از دست داده ایم ، اما می توان در اتوبان ها برای هویت بخشی از تصاویر شهدا استفاده نمود.

ستاد هماهنگی خدمات نوروز شهرستان کرج خوراک ستاد استان البرز می باشد

فرماندار کرج حضور مسئولین شهرستان کرج را در جلسات ستاد هماهنگی شهرستان بسیار حائز اهمیت خواند وخطاب به اعضای ستادهماهنگی بیان داشت: این ستاد خوراک ستاد استان البرز می باشد و به عنوان پایلوت باید برنامه ها را به استان ارائه دهیم و توانایی انجام این کار در تمامی شما وجود دارد .

در پایان جلسه اعضا به ارائه برنامه های پیشنهادی خود در ایام نوروز جهت خدمات رسانی بهتر پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار