علی انصاریان با «ته خط» نوروزبه تلویزیون می آید

خبرگزاری پانا: فیلم تلویزیونی «ته خط» به کارگردانی منوچهر هادی در نوروز 93 از شبکه یک سیما پخش می شود.

کد مطلب: ۱۹۰۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، فیلم تلویزیونی «ته خط» در جدول پخش فیلم‌های نوروزی شبکه یک قرار گرفت.

صداگذاری و میکس آن اخیرا توسط امیرحسین صادقی به پایان رسیده و بابک میرزاخانی و گروهش هم موسیقی آن را ساخته‌اند. این فیلم آذر امسال به کارگردانی منوچهر هادی، کلید خورد و تصویربرداری آن تا اوایل دی ادامه داشت.

هادی در جدیدترین فیلمش سراغ داستانی پلیسی براساس فیلمنامه امیر عربی رفته و مجید صالحی و عارف لرستانی را در نقش‌های کاملا جدی، جلوی دوربین برده است.

این فیلم پنج شخصیت اصلی دارد که در یک زمان واحد، سه داستان موازی را پیش می‌برند. معین و نازنین (با بازی مجید صالحی و لیندا کیانی) و یحیی و معصومه (با بازی سیروس همتی و نازنین کریمی) و رسول با (بازی عارف لرستانی)، شخصیت‌های این سه داستان هستند که به طور موازی قصه را پیش می‌برند.

در نهایت نیز سرنوشت شخصیت‌های این سه داستان، در یک اتفاق واحد بهم گره می‌خورند. وحید سعیدی و سید علیرضا میرزا مصطفی به عنوان تهیه کننده و مجری طرح این فیلم را برای شبکه یک تولید کرده اند.

عواملی که در تولید این فیلم همکاری داشتند عبارتند از: مدیر تصویربرداری: محمد رسولی، صدابردار: وحید دوزنده، موسیقی: بابک میرزا خانی، صحنه و لباس: مریم رحمانی ، گریم: فاطمه سلطانی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان : آلما سعادتی، دستیار کارگردان: حمید باب الحوائجی، منشی صحنه: محمد بقایی، ناظر کیفی: یوسف سید مهدوی، عکاس: دنیا راد، مشاور رسانه‌ای: مرجان فاطمی، دستیار تدوین: احسان واثقی، مدیر تدارکات : عباس حمیدی، مدیرتولید : مهدی پور موسی، محصول: گروه فیلم های تلویزیونی شبکه یک سیما، بازیگران: سید مجید صالحی، لیندا کیانی، عارف لرستانی، سیروس همتی، نازنین کریمی، داود ناقور، مجتبی طهمورث و...

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار