گزارش پانا از نخستین کنسرت رسمی کامران رسول‌زاده

کنسرتی متفاوت ازخواننده‌ای ترانه‌سرا در اریکه ایرانیان

خبرگزاری پانا: کامران رسولزاده شامگاه گذشته نخستین اجرای رسمی خود را در ایران با اجرای قطعات عاشقانه و ترانه ای برای مردم زلزله زده آذربایجان دراریکه ایرانیان به روی صحنه برد.

کد مطلب: ۱۸۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا، شامگاه گذشته کامران رسولزاده خواننده جوان پاپ کشور که خبر کنسرت او با مورات کیکیلی و برگزار نشدن آن خبرساز شده بود نخستین اجرای رسمی خود را در اریکه ایرانیان برگزار کرد.

او که نخستین اجرای خود را سپری می کرد بدون هیچ اضطراب و استرسی توانست مخاطبان خود را به شدت راضی نگاه دارد و قدرت صدای خود را به گوش مخاطبان خود بکشاند.

از نکات جالب توجه این اجرا رونمایی از چاپ دوم کتاب رسولزاده با نام «فکر کنم باران دیشب مرا شسته، امروز «تو»ام» بود او بارها به مناسبت های مختلف شعرهایی را برای مخاطبان خود می خواند که هر بار با استقبال آنها مواجه می شد.

وی در اجرا شامگاه گذشته خود تفألی بر کتاب شعرش می زد به گونه‌ای که از مخاطبان روز تولد و یا سالگرد ازدواجشان را می‌پرسید و برای آن‌ها فال می‌گرفت که حال و هوای این اجرا را تغییر می داد.

رسول‌زاده که در این اجرا قطعاتی چون «همین امشب می میرم» و «اسب زخمی» را خواند ،در ادامه یک قطعه آذری را به زلزله‌زدگان آذربایجان تقدیم کرد که فضای متفاوتی را بر صحنه مسلط می‌کرد و در ادامه با قطعات عاشقانه‌اش مخاطبان را به تشویق وادار کرد.

بر اساس گزارش پانا، رسولزاده در این اجرا در کنار اجرای خود سازهایی چون ویلن، آکاردئون، کیبورد، گیتار، درامز و ... را در سازبندی گروه خود قرار داده بود که رنگ جدیدی را به گوش مخاطبان خود آشنا می کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار