مراسم ترحیم آیت الله سید محمد باقر موحد ابطحی در اصفهان برگزارشد

خبرگزاری پانا : مراسم ترحیم آیت الله سید محمد باقر موحد ابطحی یکشنبه شب با حضور علما، فضلا و هیات های مذهبی اصفهان در قائمیه این شهر برگزار شد

کد مطلب: ۱۸۶۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، استاد حوزه علمیه در این مراسم با اشاره به نقش آیت الله موحد ابطحی در رسیدگی به امور مردم گفت: این عالم بزرگوار معتقد بودند علما خود را وقف خدمت به مردم کرده اند.
حجت الاسلام حامد معاونیان با اشاره به خدمات این عالم بزرگ گفت : با آشنایی 20ساله این مرد بزرگ سه ویژگی اخلاص، احیاگری آثار حدیثی شیعه و شیدایی امام زمان را داشت .
وی در ادامه افزود: آیت الله ابطحی خود را وقف امام زمان (عج) کرده و قطعا مشمول هدایتهای آن حضرت بود.
گفتنی است در این مراسم برخی هیات های مذهبی به مناسبت همزمان شدن این برنامه با شب رحلت حضرت معصومه (س) اقدام به نوحه سرایی و سینه زنی کردند.
مرحوم آیت الله سید محمدباقر موحد ابطحی در قم، از محضر آیات عظام سید حسین بروجردی، سید محمد حجت کوه کمره ای، گلپایگانی، حاج سید احمد خوانساری، اراکی، محقق یزدی، امام خمینی(ره) و علمای دیگر بهره گرفت.
از مشهورترین تألیفات این عالم ربانی می توان به کتاب «الصحیفه الرضویه الجامعه» مشتمل بر دعاهای امام علی بن موسی الرضا(ع) اشاره کرد که به همت دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی امام رضا(ع) چاپ و منتشر شده است.
آیت الله سید محمد باقر موحد ابطحی مدتی به سبب بیماری در بیمارستان های آیت الله گلپایگانی قم و بقیة الله جماران تهران بستری بود و روز چهارشنبه 16 بهمن سال جاری دار فانی را وداع گفت .


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار