پنج هزار قرص نان به مناطق برف گیر مازندران ارسال شد

خبرگزاری پانا: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پاکدشت از ارسال 5 هزار قرص نان به مناطق و شهرستان های برفگیر مازندران خبر داد.

کد مطلب: ۱۸۵۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر پاکدشت، ابراهیم تاجیک نوری گفت: با توجه به اطلاعیه مرکز EOS جمعیت هلال احمر استان تهران جهت پشتیبانی از شهرهای برف گیر استان مازندران، هلال احمر پاکدشت اقدام به ارسال 5 هزار قرص نان به این مناطق نمود.

وی تصریح کرد: علاوه بر این، تیم پشتیبانی جمعیت هلال احمر پاکدشت جهت امداد رسانی به در راه ماندگان مسیر فیروزکوه تا مازندران به منطقه اعزام و با دایر نمودن پایگاه امداد جاده ای نسبت به کمک رسانی به مردم اقدام نمودند.

وی افزود: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر ورود جبهه هوای سرد به کشور، مرکز عملیات اضطراری جمعیت هلال احمر پاکدشت فعالیت خود را آغاز کرده و تمامی نیروهای این جمعیت در آماده باش کامل به سر می برند.

وی اظهار داشت: هم اکنون دو تیم پشتیبانی در محل جمعیت هلال احمر جهت اسکان مسافرین در راه مانده به حالت آماده باش قرار داشته و به طور 24 ساعته آماده خدمت رسانی به هموطنان می باشند.

نوری افزود: با هماهنگی ستاد حوادث شهرستان، دو مرکز اسکان اضطراری در شهر شریف آباد به وسایل گرمایشی، سرویس بهداشتی، پتو، زیر انداز، آب معدنی و جیره غذایی تجهیز شده و آماده پذیرایی از مسافران در راه مانده می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار