سرپرست معاونت امورفرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز منصوب شد

خبرگزاری پانا:طی حکمی از سوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز؛ محمد طاهری ، به عنوان سرپرست معاونت امورفرهنگی و مطبوعاتی این اداره کل منصوب شد.

کد مطلب: ۱۸۲۳۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛سید موسی حسینی کاشانی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حسین زودبین که پیش از این سرپرستی این معاونت را بر عهده داشت، طی حکمی محمد طاهری را به عنوان سرپرست معاونت امورفرهنگی و مطبوعاتی این اداره کل منصوب کرد.
در متن حکم انتصابی که از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز صادر شد آمده است:

جناب آقای محمد طاهری

عرصه فرهنگ و هنر جولانگاه پیوند گوهر هنر به صدف خدمت است و چه گوارا خواهد بود که این صدف ،مروارید تلاش مخلصانه و خدمت صادقانه را در دل پرورانده باشد و خوشا آن نفسی که وجودش را در راه پیشبرد آرمان های نظام جمهوری اسلامی و فرهنگ و هنر این مرزو بوم مصروف داشته باشد.

با عنایت به تعهد و توانمندی جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست معاونت امورفرهنگی و مطبوعاتی این اداره کل منصوب می شوید. مغتنم دانستن فرصت ها ، اجرای دقیق و هوشمندانه قوانین و مقررات، انجام مطالعات و تحقیقات در زمینه سیاستهای کلی و خط مشی های کلان فرهنگی اداره کل، مطالعه و اجرای آئین نامه ها، قوانین و دستورات صادره در رابطه با مراکز فرهنگی ، بررسی گرایش های فرهنگی اقشار مختلف جامعه های ایرانی در کلیه مناطق استان، بررسی روشهای ترغیب مردم به فرهنگ کتابخوانی ، نظارت و برنامه ریزی برای فعالیتهای فرهنگی و مسابقات مختلف، نظارت بر اجرای صحیح قانون مطبوعات و نشریات،همکاری با شورا و کمیسیونهای تحول اداری ادار ه کل و ...وظایف و ماموریت های محوله از اولویت های مورد انتظار در این دوره از مسئولیت شماست.
امید است در سایه الطاف الهی و توجهات حضرت ولی عصر (عج) موفق و موید باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار