مسئول کاروان زیارتی روضه رضوان بیرجند:

114 سالمند خراسان جنوبی به مشهد مقدس اعزام می شوند

خبرگزاری پانا : مسئول کاروان زیارتی روضه رضوان بیرجند گفت: 114 سالمند استان خراسان جنوبی به مشهد مقدس اعزام می شوند که بیشتر این افراد برای نخستین بار به زیارت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) می روند.

کد مطلب: ۱۷۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، حسن رضا خسروی در رابطه با این سفر اظهار کرد: 114 سالمند از 29 روستای استان همزمان با 16 آبان عازم مرقد منور و نورانی امام رضا(ع) می شوند.

وی با بیان اینکه از این تعداد 55 نفر مرد و 59 نفر خانم هستند، افزود: 23 نفر بالای 70 سال، 33 نفر بالای 60 سال و بقیه بالای 50 سال سن دارند.

مسئول کاروان زیارتی روضه رضوان بیرجنددر خصوص چگونگی انتخاب سالمندان گفت : این افراد از 29 روستای سطح استان انتخاب شده اند از شهرستان های سربیشه، نهبندان، اسدیه، بشرویه، بیرجند و خوسف در این کاروان حضور دارند.

وی با تاکید براینکه در سال های گذشته 450 نفر در قالب 6 کاروان زیارتی به همت خیرین از سوی کاروان روضه رضوان راهی مشهد مقدس و قم شده اند، یادآور شد: در هفتمین کاروان نیز 114 سالمند به مدت 4 روز در سفر به مشهد مقدس، ضمن زیارت بارگاه ملکوتی حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) از دیگر اماکن زیارتی نیز دیدن خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار