آئین تودیع و معارفه شهردار نیم ور برگزار شد

خبرگزاری پانا: آئین تودیع و معارفه شهردار شهر نیم ور شهرستان محلات با حضور فرماندار محلات، مدیر کل دفتر شهری و امور شوراهای استانداری مرکزی و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان در شهرداری نیم ور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۷۲۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، فرماندار شهرستان محلات در این آئین گفت: اعضای شورای شهر نیم ور پس از رایزنی های انجام داده سرانجام یکی از افراد با اخلاق را به سمت شهردار نیم ور انتخاب کردند.

غلامعلی یارمحمدی افزود: امروزه توفیق خدمت در نظام جمهوری اسلامی ایران یک توفیق الهی است که اگر به نحو مطلوب و شایسته به سرانجام رسد توشه ای برای آخرت نیز مهیا شده است.

وی از شهردار جدید خواست تا با صبر و حوصله و بردباری پاسخگوی همه مردم شهر باشد.

فرماندار محلات بیان کرد: انتظار ما از شهردار جدید تکریم ارباب رجوع و نگاه یکسان به تمامی مردم است.

یارمحمدی تصریح کرد: در صورت وجود مردم داری در شهرداری، شهر نیز رشد خواهد کرد.

رئیس شورای شهر نیم ور نیز گفت: شهرداری نیم ور به دلیل نبود نمایندگی ادارات در این شهر به نوعی پاسخگوی تمامی ادارات شهرستان است.

حسن فیروزی افزود: شهرداری و شورای نیم ور در تمامی امور پاسخگوی مردم خواهند بود.

وی با تشکر از خیرین این شهر بیان کرد: در ماه های اخیر خیرین نیم ور با انجام اقدامات مناسبی همچون احداث بیمارستان ، تکمیل درمانگاه، احداث ساختمان دانشگاه علمی کاربردی و تکمیل دبستان شهدای نیم ور یاری گر شورا و شهرداری بوده اند.

در پایان این جلسه از خدمات فلاح شهردار سابق نیم ور قدردانی شد و محمد حسن مازندرانیان رسما به عنوان شهردار جدید نیم ور معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار