آیین تودیع و معارفه شهردار جدید مادوان برگزار شد+ تصاویر

یاسوج (پانا) - آیین تودیع و معارفه شهرداران سابق و جدید شهر مادوان با حضور اعضای شورای این شهر، امام جمعه شهر سی سخت، شهردار یاسوج و مسئولین محلی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۷۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد
آیین تودیع  و معارفه شهردار جدید مادوان برگزار شد+ تصاویر

در این آیین سینا ذکاوت که 9 سال سابقه کار در شهرداری مادوان را دارد و مردادماه 1400 با تصمیم و رأی اعضای شورای اسلامی شهر به عنوان سرپرست شهرداری مادوان انتخاب شده بود با حکم استاندار کهگیلویه و بویراحمد رسماً به عنوان شهردار معرفی شد.

در حکم سید علی احمد زاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد آمده است:

جناب آقای سینا ذکاوت

در اجرای تبصره ۳ ذیل بند ۱ ماده ۸۰ قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب 1375/03/01 با توجه به پیشنهاد شورای اسلامی شهر مادوان و نظر به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت شهردار مادوان منصوب می شوید.

امید است با استعانت از پروردگار یکتا، مطالعه و بهره گیری از همه ظرفیت ها و توانمندی های موجود در راستای نیل به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، منویات و مطالبات مقام معظم رهبری و در اجرای سیاستهای دولتی مردمی، جهادی و فساد ستیز، با مدیریت جهادی و انقلابی، محیط شهری سالم، پویا و با نشاط که حاصل آن ارتقا کیفیت و بهره مندی زندگی شهروندان باشد فراهم شود. ضروری است رعایت قوانین اداری انضباط مالی و تکریم ارباب رجوع و خدمت صادقانه و بی منت به همه اقشار مختلف مردم سرلوحه کار شما قرار گیرد.

توفیق روز افزون جنابعالی را در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند متعال مسئلت دارم.

ذکاوت دارای مدرک کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری است و ده‌ها مقاله علمی، پژوهشی، ترویجی و همایشی در مجلات معتبر به چاپ رسانده است.

کارشناس شهرداری، مسئول واحد شهرسازی و معاون شهرداری از مسئولیت های وی بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار