برگزاری همایش 9دی در شهرستان میناب

خبرگزاری پانا: همایش بزرگداشت 9دی باحضورفرماندار ،امام جمعه ،روحانیون ، و اقشار مختلف همایش بزرگداشت 9دی باحضورفرماندار ،امام جمعه ،روحانیون ، واقشار مختلف مردم شهرستان میناب برگزارشد.

کد مطلب: ۱۶۹۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبر گزاری پانا، در این همایش خداداد زاده گفت: پس از پیروزی انقلاب ،بارها دشمن دنبال بود که از راه های مختلف به اتقلاب اسلامی ضربه بزند؛ در مبحث کودتا ،حمله نظامی ،8سال جنگ تحمیلی ،تحریم ،جنگ نرم دنبال این بود که براین نظام سلطه پیدا کنند که با یاری خداوند و هوشیاری مردم نتوانستند به این مهم دست پیدا کنند.

فرماندار ویژه شهرستان میناب افزود: فتنه گران اصلی ترین وپایه ای ترین شعارهای جمهوری اسلامی را تغییر دادند به عنوان مثال شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی را به جمهوری ایرانی تغییر دادند یا در روز قدس شعار نه غزه نه لبنان رابیان کردند، در نماز جمعه با کفش و ظاهر نامناسب وارد شدند و به نماز ایستادند و عکس امام را پاره کردند.


وی در ادامه افزود: بعداز رحلت امام خمینی (ره) ، اجتماع 9 دی ماه به صورت خود جوش بینظیر بود در 9دی ثابت شد که مردم وحکومت استقرارش در خط نور ولایت فقیه است .

خداداد زاده گفت : در 9دی تمام اسلام در برابر تمام کفر قد علم کرددر این روز ظرفیت ولایت فقیه به اثبات رسید و مردم با پشتیبانی از ولایت فقیه در 9 دی ثابت کردند که انقلابی بودن مهم نیست بلکه انقلابی ماندن مهم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار