دیدار نمایندگان کرج در خانه ملت از شرکت توزیع نیروی برق استان البرز

خبرگزاری پانا:عزیز اکبریان و محمد جواد کولیوند نمایندگان مردم شریف کرج در مجلس شورای اسلامی از شرکت توزیع نیروی برق استان البرز بازدید نمودند.

کد مطلب: ۱۶۶۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد











به گزارش خبرگزاری پانا؛عزیز اکبریان و محمد جواد کولیوند نمایندگان مردم شریف کرج در مجلس شورای اسلامی از شرکت توزیع نیروی برق استان البرز بازدید کردند.


در این دیدار اسکندری مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز طی سخنانی به ارائه گزارش و عملکرد صورت گرفته در حوزه تامین نیروی برق استان پرداخت.

اکبریان نماینده مردم کرج ، اشتهارد و آسارا در خانه ملت با تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته طی سخنانی افزود : با تلاش شرکت توزیع برق خاموشی ها در سطح استان بسیار نسبت به گذشته کمتر شده است و البته در برخی نقاط نیز همچنان شاهد خاموشی های طولانی مدت هستیم.

اکبریان به یکی از معضلات کلانشهر کرج نیز اشاره ای داشت و اظهار داشت : سرقت کابل های برق از مهمترین معضلاتی است که شرکت توزیع برق استان با آن دست و پنجه نرم می کند و از نیروی انتظامی و ماموران شرکت توزیع برق که با تلاش های خود آمار این سرقت ها را پایین آورده اند تشکر و قدردانی می نماییم.

اکبریان افق وضعیت برق در استان البرز را افقی روشن دانست و افزود : هرچه در صنعت برق سرمایه گذاری شو د در واقع برای پیشرفت کشور سرمایه گذاری شده است و ان شا الله با تلاش های همه کارکنان و دست اندرکاران شرکت توزیع برق استان البرز این امر محقق خواهد شد.

در ادامه هر دو نماینده مردم شریف کرج از دیسپاچینگ نوین شرکت توزیع نیروی برق و سامانه 121 خرابی ها و مشکلات برق نیز بازدید کردند و اقدامات صورت گرفته را مورد تقدیر و برای استان البرز مدال افتخاری دیگر دانستند.

دیسپاچینگ نوین شرکت توزیع نیروی برق استان البرز پایلوت بوده و مورد تحسین و تقدیر بسیاری از دانشمندان ایرانی و خارجی قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار