برنامه های متنوعی توسط اداره ورزش گیلان در دهه فجر برگزار می شود

خبرگزاری پانا:سرپرست روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان گفت : برنامه های متنوعی توسط اداره ورزش گیلان در دهه فجر امسال برگزار می شود .

کد مطلب: ۱۶۳۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،ˈ سعید علیپور ˈ روز یکشنبه بیان كرد: با تصمیمات گرفته شده در نخستین نشست ستاد دهه فجر که با حضور نمایندگان دستگاه های مرتبط در اداره کل ورزش و جوانان گیلان برگزار شد ، برنامه های متنوعی در این دهه برگزار خواهد شد .

وی اظهار کرد : در پایان این نشست مقرر شد روابط عمومی های دستگاه های عضو در حوزه ورزش و جوانان دو برنامه مهم خود در دهه فجر را به دبیر خانه ستاد در اداره کل ورزش و جوانان گیلان اعلام کنند تا در پایان با هماهنگی و همکاری تمامی دستگاه ها ، برنامه های یکپارچه ای تدوین و اجرا شود .

وی ادامه داد : همایش پیاده روی خانوادگی ، حضور پرشور ورزشکاران و جوانان در راهپیمایی 22 بهمن ، معرفی و تجلیل از جوانان نخبه ، دیدار با خانواده شهدای ورزشکار و پیشکسوتان ورزشی از برنامه های اداره کل ورزش گیلان در دهه فجر سال جاری است .

سرپرست روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان بیان کرد : همچنین برپایی اردوهای زیارتی و فرهنگی برای جوانان و خدمات رایگان پزشکی ورزشی از جمله پیشنهاداتی بود که در ستاد دهه فجر حوزه ورزش و جوانان مطرح شد و در صدد هستیم تا با هماهنگی های لازم ، این برنامه ها در ایام دهه فجر امسال برگزار شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار