برگزاری اولین نمایشگاه ترجمه تصویری قرآن كریم در دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار

خبرگزاری پانا: اولین نمایشگاه ترجمه تصویری قرآن كریم به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار و مركز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان در سالن ورزشی شهید همت این دانشگاه آغاز به كار كرد.

کد مطلب: ۱۶۲۴۴۵
لینک کوتاه کپی شد



به گزارش خبرگزاری پانا، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهاراظهار داشت: اولین نمایشگاه ترجمه تصویری قرآن کریم با موضوع قیامت و معاد و برگرفته از آیات قرآن کریم همراه با تفسیر آیات قرآن کریم در دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

دكتر عباس توان افزود: این نمایشگاه شامل بیش از یكصد تابلوی نقاشی رنگ و روغن بوده که بر اساس تفسیر آیات با موضوع قیامت همراه با توضیحاتی شامل لحظه مرگ مومنین و كافرین ، عالم برزخ ، دگرگونی زمین و آسمان ، حیات دوباره ، روز قیامت و پل صراط می باشد كه در نهایت نیز تابلوهای جهنم و بهشت بر بوم به تصویر كشیده شده است.

وی تصریح كرد: این نمایشگاه از سال 88 تا کنون در اکثر شهرهای کشور به نمایش گذاشته شده و برای نخستین بار به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار برگزار شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار با اشاره به برگزاری نمایشگاه تصویری قرآن کریم با موضوع قیامت در خارج از کشور تصریح کرد: این نمایشگاه به مدت 75 روز در ونیز ایتالیا و 15 روز در آنکارا ترکیه در معرض دید علاقه‌مندان و هم‌میهنان خارج از کشور بود که بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفت.

توان بیان داشت: یکی دیگر از کارهای انجام شده توسط مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه اصفهان که برای نخستین بار در کشور انجام شده ترجمه تصویری قرآن کریم با موضوع امثال قرآنی است.

وی گفت: ترجمه تصویری قرآن کریم با موضوع امثال قرآنی با 20 عنوان نرم افزار از طرف مرکز تحقیقات حوزه علمیه اصفهان در نمایشگاه دانشگاه دریانوردی وعلوم دریایی چابهار موجود است.

گفتی است: نمایشگاه ترجمه تصویری قرآن کریم با موضوع قیامت از 20 لغایت 30 آذرماه ماه در محل سالن ورزشی شهید همت دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار از ساعت 9 صبح تا 21 عصر آماده بازدید علاقه‌مندان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار