با حضور مدیر كل فرهنگی و هنری وزارت آموزش وپرورش برگزار شد:

همایش كارگروه تحول آفرینی در كانون های فرهنگی و تربیتی

خبرگزاری پانا: مدیر كل فرهنگی و هنری وزارت آموزش وپرورش ، اردوگاه را كلكسیونی از فرهنگ توسعه ، رفتار و برنامه های سخت افزاری و نرم افزاری دانست .

کد مطلب: ۱۵۷۹۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، محمد ابراهیم محمدی ، با اشاره به اینکه اردوگاه محل تربیت یك انسان و شهروند خوب است كه در آن كار محسوس تربیتی صورت می گیرد ، افزود : مدیر اردوگاه افزون برتوان مندی اداره كردن یك مدرسه بزرگ باید برنامه ریزی خوب ، هنرمند ، دارای ارتباطات خوش و به لحاظ روابط عمومی بسیار عالی باشد .

مدیر كل فرهنگی و هنری وزارت آموزش وپرورش ضمن تبیین جایگاه اردوگاه در مسائل تربیتی گفت : اردوگاه كلكسیونی از فرهنگ توسعه و رفتار و برنامه های سخت افزاری و نرم افزاری است و به عبارتی مدرسه بزرگی كه در آن آموزش بصورت خود انگیخته و بر اساس كشفیات غیررسمی و ناهوشیارانه صورت می گیرد .

وی در ادامه با تاكید بر اینكه اردوگاه باید نماد استان ، مردم شناسی ،گویش و كتیبه هایش و حتی غذا ها استانی باشد ، یادآور شد : اردوگاه باید بگونه ای طراحی شود كه معرف نخبگان ، بزرگان ، صنایع دستی ، آداب رسوم و سنت های آن استان باشد .

گفتنی است ، این همایش دو روز با حضور مدیران كانون های ملی 6 استان كشور یزد ، مركزی ، لرستان ، چهارمحال بختیاری ،كهكیلویه و بویر احمد و اصفهان در مركز فرهنگی باهنر اصفهان برگزارشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار