فرماندار ماکو عنوان کرد:

آشنانبودن مسئولین با سامانه رصد عامل عدم تناسب آمار اشتغال

خبرگزاری پانا: فرماندار ماکو گفت: آشنانبودن برخی مسئولین با سامانه رصد عامل اصلی عدم تناسب آمار اشتغال در این شهرستان است.

کد مطلب: ۱۵۰۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، فرماندارشهرستان ماکو در جلسه کار گروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان ماکو که در محل فرمانداری برگزارشد؛ با اعلام این خبر گفت: از ابتدای امسال تنها برای 612 نفر در قالب ایجاد شغل از سوی سازمانها و ادارات در این شهرستان ایجاد شغل شده است.

وی به تعهد ایجاد در قالب سند تعهد ایجاد اشتغال استان در شهرستان ماکو اشاره کرد و گفت : از سهم ایجاد 108500 شغل در استان5146 نفر سهم شهرستان ماکو در سال 91 است .

حمید احمدیان با بیان اینکه افزود: آشنا نبودن برخی مسئولان در این شهرستان برای ثبت اشتغال های ایجاد شده در ادارت و نهادها در سامانه رصد وزارت رفاه و تامین اجتماعی باعث شده است بیشتر اشتغال ایجاد شده در این شهرستان در این سامانه ثبت نشده و آمار اشتغال بسیار پائین نشان داده شود .

وی از تمام مسئولان خواست هر چه سریعتر نسبت به ثبت اشتغال های ایجاد شده از ابتدای سال جاری تا کنون در سامانه رصد اقدام نمایند .

فرماندار شهرستان ماکو بیشترین ایجاد شده را به ترتیب از سوی ادارات جهاد کشاورزی- صنعت معدن و تجارت و کمیته امداد امام خمینی اعلام کرد .

در ادامه معاون مدیرکل تعاون، کار و رفاه اچتماعی خاطرنشان کرد: در طول 8سال گذشته از 5529 طرح پذیرش شده در شهرستان ماکو از سوی بانک های عامل 4708 طرح مصوب شده است .

دهقان میزان تسهیلات پرداخت شده برای بنگاههای زودبازده اقتصادی را در این شهرستان 417 میلیارد ریال اعلام و خاطر نشان کرد: اعتباراتی که در قالب این طرح ها در شهرستان ماکو جذب شده در مقایسه با کل استان ناچیز است .

وی همچنین گفت: در صورت تایید نیاز واحدهای تولیدی به سرمایه در گردش از سوی فرمانداری شهرستان ماکو اداره کل رفاه، کار و تامین اجتماعی استان در اسرع وقت به پرداخت در خواست ها اقدام خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار