بانوان فوتسالیت خراسانی برای حضور در لیگ برتر آماده می شوند

خبرگزاری پانا: مدیرفنی تیم فوتسال بانوان خراسان رضوی گفت: موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) برای حمایت از تیم در لیگ برتر قول مساعد داده است.

کد مطلب: ۱۵۰۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حمیرا شجاعی با اشاره به آغاز تمرینات تیم فوتسال لیگ برتری بانوان استان، اظهار کرد: حدود دو هفته ای است که این تمرینات با حضور بازیکنان سال گذشته و چند بازیکن رده سنی جوانان و امید استان در سالن ثامن ناحیه 5 آموزش و پرورش مشهد آغاز شده است.

وی با اشاره به قول مساعد مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) مبنی بر حمایت از تیم فوتسال بانوان استان، افزود: با توجه به حضور 12 تیم در لیگ برتر امسال و شرکت در جام حذفی، چندین بازی خارج خانه را پیش رو خواهیم داشت که هزینه رفت و آمد زیادی را در بردارد.

مدیرفنی تیم فوتسال بانوان خراسان رضوی ادامه داد: بنا بر اعلام فدراسیون، رقابت های لیگ برتر به دلیل دیدارهای تدارکاتی تیم ملی با تیم روسیه به تعویق افتاده و احتمالا از اول آذر ماه آغاز می شود.

شجاعی وضعیت هیات فوتبال استان را خوب توصیف و عنوان کرد: کارهای هیات سر و سامان خوبی گرفته و طبق روال عادی انجام می شود تنها دغدغه ما تیم فوتسال بانوان بود که امیدواریم با حضور حامی مالی شرایط مناسب را بدست آرود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار