در بازدید اعضای شورای اسلامی شهرهمدان از فرهنگسراها مطرح شد:

ایجاد فرهنگسرا به اعتلای فرهنگی مناطق مختلف شهر كمك می‌كند

خبرگزاری پانا: اعضای كمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان از نقاط مختلف شهر جهت بررسی برای ایجاد فرهنگسراها بازدید به عمل آوردند.

کد مطلب: ۱۴۶۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا، در این بازدید اعضای كمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهرهمدان از بازارچه محلی شاهد، مسجد امام حسین (ع) شهرك مدنی، مسجد اباصالح شهرك مدنی، مسجد امام حسن (ع) واقع در حصار امام خمینی(ع)، فرهنگسراها ی رضوان و مهر از جمله محله ها و مكانهایی بودند كه اعضای شورای اسلامی شهر همدان از آنها بازدید كردند.
رئیس كمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به حاشیه‌های شهر، با بیان اینكه احداث فرهنگسرا در نقاط مختلف به ویژه حاشیه نشین شهر ضروری است، گفت: وجود فرهنگسرا و مراكز فرهنگی در راستای اعتلای فرهنگی مناطق و غنی سازی اوقات جوانان و نوجوانان بسیار مؤثر و لازم است .
رضا غلامی خجسته با اشاره به راه‌اندازی فرهنگسرای مهر در شهرك ولی عصر (عج) اظهار داشت: بر اساس پیگیری‌های شورا و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری همدان مقرر شده فاز دوم ساخت این فرهنگسرا در حیاط جنب ساختمان آن ایجاد شود .
خجسته در بازدید از میدان شاهد، اظهار داشت: با توجه به اینكه از بازارچه محلی شاهد استفاده بهینه‌ای نمی‌شد بر این اساس طبق مصوبه شورای اسلامی شهر این مكان به سالن ورزشی تبدیل می‌شود و هم اكنون خرید وسایل مورد نیاز سالن و تجهیزات آن در حال پیگیری است و اقدامات لازم جهت راه‌اندازی سالن كشتی و سالن رزمی انجام گرفته است .
وی همچنین در بازدید از محوطه مسجد امام حسین (ع) واقع در شهرك مدنی، افزود: حسینیه جنب این مسجد به متراژ 230 متر مربع است كه طبقه فوقانی آن نیمه كاره بوده و مقرر شده از سوی شهرداری به عنوان فرهنگسرا تكمیل و مورد بهره‌برداری قرار گیرد .
گفتنی است، در بازدید از مسجد و حسینیه اباصالح (عج) واقع در شهرك مدنی مشكلات این مسجد و حسینیه مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد به نحو مقتضی به این دو مكان جهت ارتقای فرهنگی كمك‌هایی صورت پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار