دعوت شورای هماهنگی تشکل‌های فرهنگیان از مردم برای حضور در انتخابات‌

تهران (پانا) - ما معلمان و مربیان و اعضای تشکل‌های فرهنگیان  با تأسی از آیه شریفه «وَ تَعاوَنُوا عَلَى الْبِرِّ وَالتَّقْوى‌ وَ لاتَعاوَنُوا عَلَى الْإثْمِ وَالْعُدْوانِ» دانش‌آموزان عزیز رأی اولی، همکاران ارجمند و ملت سرافراز ایران اسلامی را به شرکت پرشور در انتخابات یازدهم اسفند ۱۴۰۲ و رقم زدن مجاهدتی دیگر دعوت می‌کنیم.‌

کد مطلب: ۱۴۶۰۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد
دعوت شورای هماهنگی تشکل‌های فرهنگیان از مردم برای حضور در انتخابات‌

‌متن پیام دعوت شورای هماهنگی تشکل‌های فرهنگیان به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

‌ملت بزرگ ایران در چهل و پنج بهار آزادی، با هدایت بنیانگذار جمهوری اسلامی،‌ حضرت امام خمینی (ره) و رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت، امام خامنه‌ای (زید عزه)، از جبهه‌ها و صحنه‌ها و آزمون‌های سختی گذشته‌اند و به لطف خداوند در مسیر صعود به قله‌های پیشرفت، به توفیقات چشمگیری دست یافته‌اند و چشم بر گام دوم انقلاب اسلامی ‌در اندیشه الهام بخشی و تمدن‌سازی در نظام جهانی می‌باشند‌.

نیل به اهداف سعادتمند جمهوری اسلامی همواره در هشیاری و در صحنه ماندن ملت عزیز را طلب نموده است ‌و همواره ملت با بصیرت ما در بزنگاه‌ها و لحظات سخت، هیچ اولویتی را بر عزت و اقتدار ایران ترجیح نداده‌اند.

انتخابات یازدهم اسفند‌ماه، ‌صحنه حساس و سرنوشت‌ساز دیگری است که‌ علاوه بر عزت و منزلت استقلال و آزادی، موید و متضمن تداوم رشد و پیشرفت و تعالی ایران اسلامی و جلوه‌گری وحدت بر آرمان‌های انقلاب خواهد بود‌.

ما معلمان و مربیان و اعضای تشکل‌های فرهنگیان با تأسی از آیه شریفه «وَ تَعاوَنُوا عَلَى الْبِرِّ وَالتَّقْوى‌ وَ لاتَعاوَنُوا عَلَى الْإثْمِ وَالْعُدْوانِ» دانش‌آموزان عزیز رأی اولی، همکاران ارجمند و ملت سرافراز ایران اسلامی را به شرکت پرشور در انتخابات یازدهم اسفند ۱۴۰۲ و رقم زدن مجاهدتی دیگر دعوت می‌کنیم.

امید است با توکل بر خداوند متعال و توجهات حضرت ولیعصر (عج)، آینده‌ای باز هم درخشان‌تر برای ملت سرافراز ‌ایران اسلامی ترسیم و محقق گردد.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار