عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

حضور پرشور مردم درانتخابات پیش رو سد راه تلاش دشمنان در تمام ابعاد است

کرج (پانا) - عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو، سد راه تلاش دشمنان در تمامی ابعاد است.

کد مطلب: ۱۴۶۰۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد
حضور پرشور مردم درانتخابات پیش رو سد راه تلاش دشمنان در تمام ابعاد است

محمدحسین صفار هرندی در سفر خود به استان البرز در همایش جهاد تبیین با اشاره به اهمیت انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: پیش از انقلاب، انتخابات تبدیل به یک تشریفات و نمایش شده بود و اساسا انتخابات به معنای امروزی که در ذهن ما است، پیش از انقلاب وجود نداشت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران در رجوع به آرای مردم بیان کرد: اولین و تنها نظامی که در بدو شکل‌گیری به دستور امام راحل، موجودیت خود را برای مردم به رای گذاشت، نظام جمهوری اسلامی است و پس از آن هم وجود بسیاری از جریان‌های متنوع سیاسی را برای احترام به آرای عمومی در خود داشته است.

صفار هرندی ادامه داد: تنوع سیاسی در دوره‌های مختلف نشان می‌دهد انتخابات در نظام جمهوری اسلامی واقعی و تعیین‌کننده است.

وی با اشاره به تغییر عمده‌ای که بعد از هر دوره انتخابات مجلس ایجاد می‌شود، خاطرنشان کرد: پس از هر دوره انتخابات به شکل میانگین، دوسوم اعضای مجلس تغییر کرده‌اند و این نشان می‌دهد که انتخابات کاملا تعیین‌کننده است و اگر مردم، جریانی یا افرادی را نمی‌پسندند، می‌توانند مجدد با رجوع به صندوق رای برای خودشان تعیین تکلیف کنند.

صفار هرندی با اشاره به استقلال جمهوری اسلامی ایران از بدو تاسیس گفت: مهمترین ویژگی جمهوری اسلامی از بدو تاسیس، استقلال بی‌نظیر آن بوده است؛ به شکلی که سیاست نه غربی و نه شرقی را مطرح کرد. جمهوری اسلامی در جهان دوقطبی پس از پیروزی انقلاب این ایده را مطرح کرد و حضرت امام عنوان کردند که به همان میزان که با آمریکا مخالف هستیم با شوروی هم مخالف هستیم و این سیاست اصولی جمهوری اسلامی هیچگاه تغییر نکرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان تصریح کرد: ایران در آستانه جهشی خیره کننده در دنیا است و قطعا حضور مردم در انتخابات، بر افزایش شکوه کشور موثر خواهد بود. مردم دانا و با بصیرت ایران اسلامی همواره نشان داده اند که پای عزت خود و نظام ایستاده اند و قطعا موجبات یاس و ناامیدی دشمنان را فراهم خواهند نمود.

خبرنگار: الناز فخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار