مدیر‌کل آموزش و پرورش استان سمنان:

اهتزاز پرچم؛ نشانه امنیت هر کشور است

سمنان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، اهتزاز پرچم را نشانه امنیت هر کشور دانست و افزود‌ آرامش، محصول امنیت اجتماعی است.

کد مطلب: ۱۴۶۰۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد
اهتزاز پرچم؛ نشانه امنیت هر کشور است

سید‌جمال وزیری، صبح امروز، در آیین نواختن زنگ امنیت، با بیان اینکه امنیت سطوح مختلفی دارد که کوچک‌ترین سطح آن امنیت فردی یا جسمی و بزرگ‌ترین سطح آن امنیت جهانی است، اظهار کرد: مهم‌ترین نوع امنیت، امنیت ملی است و امروزه‌، امنیت مجازی مقدم بر امنیت ملی شده و در صدر انواع امنیت قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه گلوله‌های جنگ شناختیِ دشمن، بی‌تفاوتی به اعتقادات و ساختارها و بی‌تعصبی نسبت به ارزش‌ها است، تاکید کرد: بی‌شک اگر امنیت فضای مجازی در جامعه حاکم شود موجب آرامش آن می‌شود.

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان سمنان، امروز را عصر رواداری عنوان کرد و ادامه داد: باید دگراندیشی و دگرباشی را تجربه کرد و نسبت به افکار و انگاره‌های خود مرتب بازبینی داشته باشیم و باید با خرد جمعی و شکوفایی هوش هیجانی، جهانگیری را به جهان‌داری تبدیل کنیم.

وزیری در پایان ضمن اشاره به اینکه امنیت از آرامش منشعب می‌شود، گفت: امید که به برکت خون شهدای مدافع امنیت است، امیدواریم شاهد ارتقای امنیت در همه سطوح جامعه باشیم‌.

این مراسم در دبیرستان دوره دوم شهید‌بهشتی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار