مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

بخشی از فضای آموزشی مورد نیاز اردبیل با مولدسازی تامین می‌شود

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: بخشی از فضای آموزشی مورد نیاز این استان با مولدسازی املاک تامین خواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۵۹۰۵۴
لینک کوتاه کپی شد
بخشی از فضای آموزشی مورد نیاز اردبیل با مولدسازی تامین می‌شود

کلام‌‌اله صفری در گردهمایی یک‌روزه کارشناسان بودجه و عاملان ذیحسابی نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان اردبیل با تاکید بر مدیریت در هزینه، قانون‌گرایی در پرداخت‌ها و افزایش درآمد اختصاصی مناطق اظهار کرد: در کنار استفاده از منابع ملی و ظرفیت خیران مدرسه‌ساز، بخشی از فضای آموزشی مورد نیاز در استان از طریق مولدسازی املاک تأمین خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این راستا انتظار می‌رود کارشناسان مالی و بودجه نواحی و مناطق با برنامه‌ریزی دقیق، شرایط را برای تحقق این امر فراهم کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل ضمن تاکید بر مدیریت در هزینه، قانون‌گرایی در پرداخت‌ها و افزایش درآمد اختصاصی مناطق گفت: یکی از تکالیف دستگاه‌های اجرایی، ایجاد منابع و فرصت‌های جدید برای توسعه خدمات از طریق مولدسازی املاک و اموال راکد است.

صفری افزود: در کنار استفاده از منابع ملی و ظرفیت خیران مدرسه‌ساز، بخشی از فضای آموزشی مورد نیاز در استان از طریق مولدسازی املاک تأمین خواهد شد تا در کمترین زمان ممکن، سرانه فضای آموزشی و تربیتی استان به رقم میانگین کشوری برسد که در این راستا انتظار می‌رود کارشناسان مالی و بودجه نواحی و مناطق با برنامه‌‎ریزی دقیق، شرایط را برای تحقق این امر فراهم کنند.

ترحم رستمی ،معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش وپرورش استان اردبیل نیز با اشاره به اهمیت تنوع‌بخشی به منابع مالی در پیشبرد اهداف سازمانی، بر شناسایی محل‌های درآمدزا و رعایت قوانین و مقررات مالی در پرداخت‌ها و تعامل بیشتر با سایر کارشناسان تاکید کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و افزایش حجم کاری در ایام باقی‌مانده، انتظار داریم در محاسبات حق و حقوق معلمان، ارسال به‌موقع سندهای پرداخت‌شده و پرداخت اعتبارات تخصیص‌یافته اهتمام لازم را داشته باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار