رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان البرز خبر داد:

انتخاب نماینده روحانیون شاغل آموزش و پرورش درالبرز

کرج (پانا) - رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش البرز از انتخاب 2 تَن از نمایندگان روحانیون شاغل در آموزش و پرورش خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۵۹۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد
انتخاب نماینده روحانیون شاغل آموزش و پرورش درالبرز

هادی خانمحمدی در جلسه توجیهی روحانیون شاغل منتخب نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان البرز ضمن تاکید بر تاثیر تربیتی حضور روحانیون در مدارس و با اشاره به شیوه‌نامه جدید شورای همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش و تفاهمنامه منعقده که توسط وزارت متبوع ابلاغ شده است، اهداف، اعضا و شرح وظایف ابلاغی را به منظور آشنایی مدعوین مورد بررسی قرار داد.

در ادامه این جلسه، فاطمه طاهری (کارشناس‌مسئول قرآن، عترت و نماز) مفاد تفاهمنامه ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش در سطح استان و مناطق از جمله جشن‌های تکلیف فراگیر و متمرکز پسران پایه هشتم، موضوعات مرتبط با نماز در مدارس، مشکلات و چالش‌های امور تربیتی و فعالیت‌های پرورشی و... را بیان کرد.

تمام حضار نیز ضمن مشارکت در گفت‌وگو به مسائل موجود درمدارس به‌ویژه در مسیر فعالیت‌های تربیت‌محور اشاره کردند.

در پایان و پس از مشورت و هماهنگی بین نمایندگان طالب شاغل، تیموری و زینب علیایی با رای اکثریت اعضا به عنوان نماینده روحانیون شاغل انتخاب شده و مقرر شد که بر اساس شیوه‌نامه وزارتی در جلسات شورای همکاری استان که حداقل به‌صورت فصلی در محضر نماینده ولی فقیه در استان برگزار می‌شود، حضور داشته باشند.

روحانیون شاغل منتخب هر ناحیه و منطقه به عنوان عضو مدعو دائم جلسات کارگروه همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش تسهیلگر عناوین برنامه‌ها و کد فعالیت‌های مندرج در تفاهمنامه منعقده هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار